امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 گفته می شود دو سه روز آخر تیرماه جاری یعنی همین سال ۱۴۰۱ در اهواز کنسرت موسیقی پاپ بوده اما عده ای با ورود خود به سالن کنسرت از اجرا جلوگیری کرده اند و تماشاگران هم سالن را ترک کرده اند!

 نگارنده یعنی تلنگر زاده اهوازی امروز یکم امرداد ۱۴۰۱ این موضوع را به دلایلی که اشاره خواهم کرد، رد می کنم.

 نخست: نگارنده کاری به داشتن یا نداشتن مجوز ندارم! اما مسوولان برگزار کننده حتمن مجوز برپایی کنسرت داشتند اما لازم است در برگزاری چنین مراسمی از سردسته ها یا به عبارت بهتر، بزرگان گروه های برتر هم اگر نگوییم مجوز داشته باشند که باید تاییدیه می گرفتند و چند نفری هم از این عزیزان را هم مسوولیت می دادند تا آب از آب تکان نخورد!

 دوم: در فضای مجازی از برخی عزیزان به عنوان برهم زننده و جلوگیری کننده کنسرت صحبت شده که نگارنده اصلن و ابدن این موضوع را قبول ندارم!

این عزیزان تصمیم گرفتند به سالن کنسرت بروند و ببینند کی به کی و چی به چی هست که از قضا وقتی وارد شدند تلفن همراه یکی از آن ها زنگ می خورد و صدای زنگ گوشی اش از بس بلند بوده و طرف هم در شلوغی نتوانسته به موقع خاموشش کند باعث حیرت تماشاگران می شود و فکر می کنند حتمن مراسم دیگری قرار است برگزار شود فلذا سالن را ترک می کنند و می روند!

 در حالی که خریداران بلیت می توانستند سرجای شان بنشینند تا آب ها از آسیاب، ببخشید، زنگ گوشی همراه آن برادر خاموش می شد و بعد با خیال راحت هم چهره خواننده را تماشا کنند و هم آهنگ هایش را به گوش جان بشنوند!

 سوم: در حقیقت عده ای که با همدیگر به سالن ورود کردند و ما وضعیت شان را شرح دادیم به یقین تماشاچی کنسرت بودند و بلیت هم داشتند. چرا که آدم های عاقل و بالغ که بدون گرفتن بلیت به سینما یا کنسرت یا تیاتر نمی روند که!

 چهارم: به گمانم دست اندرکاران برگزاری کنسرت بیش از تعداد صندلی ها بلیت فروخته بودند!! آن عده ای که با همدیگر وارد سالن شدند یا در تاریکی جایی برای نشستن ندیدند یا این که اصلن جایی برای سوزن انداختن توی سالن نبود چه برسد به این که بخواهند جلوس کنند!

پنجم: اهواز جزو شهرهایی است که به راحتی میزبان خوانندگان محتلف بوده و مشکلی هم در سال های گذشته نداشته است. به گمانم اشکال کار از خود برگزار کنندگان کنسرت بود که فقط به گرفتن مجوز از ارشاد بسنده کرده بودند!!

 ششم: پیشنهاد می کنم مسوولیت صدور مجوز برگزاری برخی مراسم و آیین ها از روی دوش اداره ارشاد خوزستان- که تا کنون ندیده ایم در ارشاد بندگان خدا نقش داشته باشند- بردارند و بدهند دست عزیزانی که بهتر از هر مسوولی هم صلاح کار خود و هکذا ما و شما را می دانند و هم ارشاد می کنند!!

* حبیب اله بهرامی / یکم امرداد ۱۴۰۱

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید