وحدت و همدلی در شهرداری اهواز بی داد می کند!!

 با خبر شدیم در شهرداری اهواز مصوب شد که مدیران سازمان ها و نیز مناطق هشتگانه وابسته از امسال هیچ گونه اضافه کاری نگیرند و در عوض ماهانه از ۱۰۰ تا ۲۲۰ ساعت اضافه کار به کارکنان از جمله کارگران زحمتکش پرداخت شود!

 همچنین تاکید شد تا حقوق کارگران به حساب شان واریز نشده هیچ گونه حقوقی به حساب مدیران شهرداری اهواز واریز نشود!

 البته گفته شد: کارگران و کارمندان شهرداری اهواز ضمن تشکر و قدرشناسی از ایثار و از جان گذشتگی شهردار کلان شهر و نیز مدیران دستگاه های ذی ربط اعلام مخالفت کرده اند و گفته اند: ما با همان نان های بخور و نمیری که از سال های گذشته تاکنون روزگار می گذراندیم باز سر می کنیم اما حاضر نمی شویم حتا یک دقیقه از اضافه کاری مدیران عزیز و خدا خوب کرده شهرداری اهواز کسر شود و به جیب ما برود. اگرچه جیب های ما با جیب های مدیران یکی است و تازه دل ها هم به دل ها راه دارد!!

 گفتنی است: امروز کارمندان و کارگران شهرداری اهواز در تجمعی از جناب آذربایجانی نماینده شهردار اهواز بابت حضور در میان تجمع کنندگان و نیز بذل و بخشش مدیران شهرداری تشکر و قدردانی کردند و خواستار لغو مصوب اضافه کاری از ۱۰۰ تا ۲۲۰ ساعت برای خود شدند و با صدای رسا اعلام کردند: مدیران! مدیران! اضافه کاری نوش جان/ ما همچنان می سازیم با لقمه ی پنیر و نان!!

 باز هم گفتنی است: برخی شهروندان اهوازی- که در حال گذر از کنار تجمع بودند- از فضای قشنگ، لطیف با محبت، همدلی و وحدت میان مدیران و کارگران شهرداری آن چنان به وجد آمده بودند که اشک شوق شان جاری شد و شوربختانه خبری هم از صدا و سیما نبود که فیلمی بگیرد و پخش کند تا جهان و جهانیان هم به وجد بیایند و هم طبق سروده "سهراب" چشم های شان را شست و شو دهند تا جور دیگری ببینند!

 * صاف صادق اهوازی/ ششم اردی بهشت ۱۴۰۱

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید