امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

احمدرضا احسانی رئیس ارشاد همدان
 

فراخوان جشنواره شعر طنز با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی منتشر شد.

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با همکاری خانه شعر و ادب و با هدف استفاده از زبان شعر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقویت و گسترش روحیه امید و نشاط اجتماعی در جامعه و ترویج و معرفی طنز فاخر، جشنواره شعر طنز را برگزار می‌کند.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره در محورهای حجاب و عفاف، وجدان کاری، فضای مجازی، حاشیه نشینی، بیکاری، اعتیاد، طلاق، قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی برگزار می‌شود.

 

احمدرضا احسانی درباره شرایط و مقررات جشنواره توضیح داد و گفت: ارسال آثار در همه قالب های شعری و شرکت در جشنواره برای همه رده‌های سنی آزاد است. هر شرکت کننده می تواند دو اثر خود را در قالب فایل ورد به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید؛ اما آثار ارسالی نباید به جشنواره دیگری ارسال شده باشد.

 

تجلیل از سه اثر برگزیده

وی با بیان اینکه از صاحبان سه اثر برگزیده و شایسته تقدیر جشنواره در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره به تناسب آثار ارسالی تعداد برگزیدگان را افزایش خواهد داد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی شعر طنز را ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۹ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

 

احسانی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی پستی یا پست الکترونیک به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا از طریق شماره ۰۹۳۳۰۵۸۰۳۰۹ در فضای مجازی ارسال نمایند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید