شورای هشر و اطلاعیه جذب شرتار!

یک غیر عضو طناز شورای هشر خبر از فراخوان اطلاعیه جذب شرتار داد.

به گزارش رسیده، این عضو که نخواست نامش را فاش کند گفت: از آنجا که می گویند ما میهمان نواز هستیم و غریبه ها را بهتر از خودی ها می دانیم؛ اگرچه چیزی هم بارشون نباشد و حتا کوله باری هم نداشته باشند، باز هم به مصداق ضرب المثل: "مشکلی نیست که آسان نشود مرد آن است که هراسان نشود"، تصمیم گرفتیم برای انتخاب شرتارمان فراخوان بزنیم که زدیم.

او در ادامه متن این فراخوان را به این شرح اعلام کرد:

"۱-: اولویت نخست نیروهای غیر بومی یا خارج استانی است. اعتراض بی اعتراض!

تبصره یک: البته اولویت نیروهای غیربومی به این معنا نیست که نیروهای بومی را مد نظر نداریم که فعلن اولویت با متخصصان غیره بومی است. آن ها منتظر باشند و نگران نباشند. در این وضعیت خشک سالی علفی نمی روید که زیر پایشان بخواهد زرد شود!

تبصره دو: البته نیروهای غبر بومی باید رونوشت های برابر اصل شناسنامه های غیر المثنای خود را همراه با رزومه شان سریعن ارسال کنند!

تبصره سه: البته اگر روزی روزگاری پای شان به استان ما رسیده باشد مشکلی ندارد؛ منتها نباید آب و نمک شهرمان را خورده باشند(نوشابه اشکال ندارد) در غیر این صورت جزو نیروهای بومی درنظر می گیریم و می روند جزو اولویت نیروهای بومی که معلوم هم نیست نوبت به آن ها برسد یا نرسد!

تبصره چهار: البته در این باره تحقیق کافی از این و آن و حتا خارج از کشوری ها هم برای بومی بودن یا نبودن خواهد شد.

۲- نیروهای غیر بومی حتمن باید لیستی از دوستان و آشنایان و اقوام درجه یک خود و نیز دارایی ها و اموال شان را همراه رزومه بفرستند. همچنین وضعیت خود را در فضای مجازی روشن کنید و شماره تلفن های خود را هم برای تماس های ضروری اعلام کنند.

تبصره پنج: در این مورد هم باز تحقیق می شود؛ حتا اگر کار تحقیق مان چهار سال طول بکشد!

۳- نیروهای غیربومی باید راز نگه دار باشند و تعهد کتبی و محضری بدهند که آب هم اگر می خورند باید در تنهایی خود بخورند البته هر روز گزارشی از نحوه خوردن آب و نون و چند نقطه از طرق مختلف به ما بدهند.

۴ نیروهای غیربومی بدانند که در مدت تصدی شرتاری، ماهانه چهار روز می توانند به مرخصی بروند. در این باره نگران هزینه رفت و برگشت و نیز گرفتن بلیت هواپیما نباشند. ما آن ها را مدیران پروازی نمی دانیم. (اگرچه در فکر خرید یک هواپیمای اختصاصی کوچک برای شورا و شرتاری هستیم.)

تبصره شش: نیروهای بومی که متقاضی تصدی شرتاری هستند لطفن تماس نگیرید اگر پرسش دارند از طریق روابط عمومی اقدام کنند.

فعلن چیز دیگری به ذهن مان نمی آید. اگر ضرورتی بود در فراخوان های بعدی اعلام می کنیم. همین.

علی حمید

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید