امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فاجعه برای واردات برنج هندی و پاکستانی!

*معاون وزیر نیرو: کاشت برنج در ۱۷ استان کشور فاجعه است

بچه نفتون: چون تولیدات داخلی زیاد می شود و رونق می گیرد و برنج ارزان به دست مصرف کنندگان می رسد و در نتیجه دیگر واردات برنج های هندی و پاکستانی مقرون به صرفه نخواهد بود و کار و بار بر و بچ هم از رونق می افتد!

***

عقب نشینی ترامپی دلار!

* قیمت دلار باز هم عقب نشینی کرد

بچه نفتون: خب دم قیمت دلار به ترامپ وصل است! او هم دارد از تپه های تحریم عقب نشینی می کند تا بلکه از طرف دولت مان چراغ سبزی دریافت کند!

***

تجارت با چشم بسته!

*عجله مجلس برای تصویب لایحه تجارت(تصویب لایحه در ده دقیقه)

بچه نفتون: وقتی انتخابات نزدیک باشد و نمایندگان هم دیگر وقتی برای ارایه کارنامه درخشان خود در مجلس به مردم نداشته باشند؛ بنابراین، اگر تمام نمایندگان هم با چشمان بسته و با هر دو دست به لوایح و طرح ها رای بدهند- بی آن که کلمه ای درباره آن ها خوانده یا شنیده باشند- نباید ایراد گرفت که باید تشویق کرد!! چرا که مقصود کارنامه درخشان است و مابقی بهانه است!

***

اُمید اجلاس سه جانبه سران!

* رییس جمهور به آنکارا سفر می کند

بچه نفتون: به گمانم وضعیت رونق اقتصادی در کشورهای ترکیه و روسیه به خطر افتاده است و ایشان دارند می روند تا آنچنان رونق اقتصادی در آن کشورها ایجاد کنند که دیگر کسی به 45 هزار تومان های یارانه نیازی نداشته باشد؛ ای بابا! مردم این دو کشور که یارانه نمی گیرند! آها! تا تدابیر کلیدی را که در کشور خودمان به کار گرفت و سبب ایجاد امید در مردم شد به سران ترکیه و روسیه هم ارایه کند که دست شان خیلی تنگ شده و مانده اند معطل که از رهنمودهای اقتصادی رییس جمهوری استفاده کنند تا ابتدا خود از "امید" دولت تدبیر و امیدمان بهره مند شوند و بعد به مردم شان تزریق کنند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید