امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

*گازرسانی، هدیه ای به خانواده های روستایی

بچه نفتون: چه جالب و تحسین برانگیز! پس بگو خریدهای روستاییان و شهروندان از شرکت های آب و برق و تلفن و اشتراک اینترنت و نیز خرید مواد غذایی از فروشگاه ها نامش "هدیه" بوده است و ما روح مان خبر نداشت!!؟

*قالیباف: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت از جان خود هزینه می‌کنند

بچه نفتون: تا که نانی به کف آریم و به غفلت بخوریم!

                                                                      ****

مرگ بر کرونا!!

*روحانی در جلسه هیات دولت‌: بانک مرکزی در حال متعادل سازی نرخ ارز است

*جلسه سوم دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی برگزار شد/ یکی از مدیران سابق بانک مرکزی: تعداد سکه‌هایی که خرید و فروش کردم به هزار نمی‌رسید!

بچه نفتون: وا... چی بگم؟! من که گیج شدم! بعضی ها متعادل سازی می کنند برخی هم خرید و فروش. ای مرگ بر کرونا!!

****

جمشید بسم ا... برمی گردد!

*رییس کل بانک مرکزی گفت: با اقدامات در دست اجرا، به تدریج و در روزهای آینده بازار ارز به آرامش خواهد رسید.

بچه نفتون: قرار شد با آقای احمدی نژاد ارتباط برقرار کنیم تا با استفاده از جمشید بسم ا... ها که روی یک چهارپایه می نشستند و با نرخ ارز بازی می کردند بهره ببریم و بازار ارز را که مدتی است آرام و قرار ندارد به آرامش برساند!!

*****

که عشق آسان نمود اول...

*رییس جمهور در جلسه هیات دولت: کالاهای مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد

بچه نفتون: البته توی بازار و انبارهای تولیدکنندگان و هکذا احتکار کنندگان! اما به راستی نمی دانیم چرا کالا گران است و روز به روز هم گران تر می شود؟! کسی هم نیست به ما توضیح دهد: چرا مردم با این همه وفور نعمت به جای تشکر، انتقاد می کنند؟!

 صاف صادق اهوازی: تعجب می کنم چه طور مردم نمی توانند کالاهای وافر بخرند؟! ما که دو تا یارانه درست و حسابی و توپ می ریزیم توی حساب شان تا احساس کمبود بودجه نداشته باشند. کسی هم نیست به ما بگوید مردم با این یارانه ها چه کار می کنند؟! شاید هم یارانه ها را گذاشته اند توی بانک و دارند سود می گیرند! امان از دست این مردم!

کاکانبو: بله کا! کالا به وفور وجود داره اما جلوی خونه ی شیخ محمود احمدی نژاد! اگه کرونا اجازه بده می ریم می خریم. شما خودتون رو ناراحت نکن. کلید حل مشکل ها دست ماست!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید