امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کارخانه تولید دستمال کاغذی در آبادان به بهره برداری رسید

گفته شده:"برای کاهش انتقال کووید-19، فاصله‌گذاری اجتماعی (فیزیکی) را رعایت کنید. فاصله‌گذاری اجتماعی، شامل اقداماتی است که منجر به محدود شدن تعداد ارتباطات نزدیک افراد با هم می شود. این امر در محدود کردن شیوع کووید-19 در جامعه موثر است." اما این موارد مهم اصلن و ابدن  شامل بسیاری از مسوولان خیلی خدمتگزار، در طول جولان کرونا ویروس در جهان به ویژه در کشورمان، نباید بشود که البته به وضوح می بینیم نمی شود!!

جالب تر این است که در مدت خودنمایی کرونا، تعداد افتتاح ها، کلنگ زنی ها، دید و بازدیدها، نشست ها و برخاست ها و دورهمی های روزانه و شبانه بیش از هر زمان دیگری همچون آفتاب تابستان می درخشد! انگار برخی از مسوولان عزیز در حال دادن مسابقه برای قدرت نمایی در برابر کروناس ویروس هستند؛ کرونایی که در مقابل مسوولان عزیز حرف برای زدن و کاری برای انجام دادن ندارد و فقط سراغ مردم عادی می رود و برای آنان شاخ و شانه می کشد!

جدن که برخی از مسوولان عزیز در سخنرانی ها، توصیه ها و کلن تدریس پروتکل ها، ببخشید، شیوه نامه های بهداشتی برای مردم ید طولا دارند و فوق تخصص این کار هستند؛ اما نمی دانم چرا برخی از مردم عزیز پنبه های را از گوش های شان بیرون نمی آورند و فاصله گذاری های فیزیکی را که مرتب از سوی مسوولان اعلام می شود نمی شنوند و در نتیجه رعایت نمی کنند!!

برای مثال: به این عکس- که مربوط به آیین افتتاح یک واحد تولیدی دستمال کاغذی در آبادان در روز پنج شنبه پنجم تیرماه است و می بینید که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آبادان به بهره‌برداری رسید- اشاره می کنم.

 به راستی مردم عزیز چرا مشتاقانه برای گرفتن عکس در کنار معاون وزیر صمت فشار آورده اند که فاصله گذاری فیزیکی در میان جمعیت "پِرس" شود و از میان برود؟! مگر حلوا تقسیم می کنند؟!

البته، از یک نظر خوب است(!) چون اگر هم ویروسی در این میان وجود داشته باشد؛ لابه لای فشار جمعیت به یقین فاتحه اش خوانده می شود!!

نگارنده با توجه به تجربه 50 ساله در کار عکاسی و چهل ساله در کار مطبوعات معتقد است: اگر این عکس برای کتاب گینس فرستاده شود نه تنها در داخل کتاب که روی جلد آن را هم مزین خواهد کرد تا نه تنها مردم و مسوولان جهان که دیگر کرات آسمانی دریابند فاصله گذاری اجتماعی(فیزیکی) به معنای واقعی یعنی این عکس و هکذا خود را نشان دادن که کرونا ویروس فقط و فقط بهانه است!!

گفتنی است: از این شاهکارهای فاصله گذاری اجتماعی و گینسی در استان زیاد است؛ برای خالی نبودن عریضه، گزارش تصویری" آغاز پروژه گازرسانی به روستاهای بخش سوسن ایذه باحضور استاندار خوزستان" در 29 خرداد ماه جاری برای الگوبرداری(!) در زیر به نمایش در می آید. کافی است روی هر عکس  کلیک کنید تا فاصله گذاری فیزیکی و حقیقی را در میان مسوولان خیلی خدمتگزار ببینید و حالش را ببرید!!

کاکانبو + بچه نفتون

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید