امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بوکس - خوزستان

 تیم رامهرمز عنوان قهرمانی رقابت‌های بوکس جوانان خوزستان را به دست آورد.

 رییس هیات بوکس خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: فینال این پیکارها، روز گذشته (جمعه، ۲۰ دی‌ماه) در رامهرمز برگزار شد. در پایان نیز تیم‌های رامهرمز، اهواز و شوشتر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

حمید زنگنه‌منش با بیان‌ این‌که مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و شاهد رقابت‌ زیبایی بین شرکت‌کنندگان بودیم، گفت: هدف از برگزاری رقابت‌های استانی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این است که از اکنون استخوان‌بندی تیم‌های استان برای حضور در مسابقات سال آینده مشخص شود و بتوانیم با برنامه‌ریزی و هدف، ورزشکاران استان را با آمادگی بسیار خوب راهی رقابت‌ها کنیم.

رییس هیات بوکس خوزستان با اشاره به دلیل برگزاری مسابقات در شهرستان‌های مختلف، عنوان کرد: ما نمی‌خواهیم مسابقات تنها در اهواز برگزار شود و به دنبال تمرکززدایی در مرکز استان هستیم زیرا با انجام رقابت‌ها در شهرستان‌های مختلف، آن رشته ورزشی گسترش پیدا می‌کند و بر تعداد علاقه‌مندان به آن نیز افزوده خواهد شد.

وی همچنین گفت: نبود سالن بوکس در اهواز و آماده نشدن خانه بوکس خوزستان، از دیگر دلایل برگزاری مسابقات استانی در شهرستان‌های مختلف است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید