امروز:
سه شنبه - 29 خرداد - 1403
ساعت :

نخستین خرید استقلال یک دفاع چپ است

مسوولان باشگاه استقلال با یکی از چپ‌پاهای شاغل در لیگ برتر به توافق رسیده‌اند.

به گزارش حبیب خبر از “ورزش سه”، مدیران باشگاه استقلال و نمایندگان هلدینگ خلیج فارس با توجه به لیستی که جواد نکونام سرمربی آبی‌ها به آنها ارائه کرده، وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شده‌اند.

استقلالی‌ها در روزهای گذشته با تعدادی از بازیکنان برای تمدید قرارداد خود مذاکراتی داشته‌اند و از طرف دیگر با برخی نفرات مدنظر نکونام یا مدیر برنامه‌های آنها صحبت‌هایی را داشته‌اند.

در این باره گفته می‌شود یکی از مدافعان چپ جوان که در لیگ بیست و سوم درخشش قابل توجهی در ترکیب تیم خود داشت نظر جواد نکونام را جلب کرده و از این رو مدیران باشگاه هم با او وارد مذاکره شده‌اند.

استقلالی‌ها با این بازیکن چپ‌پا که در یکی از تیم‌های میانه جدولی بازی می‌کند و مدیر برنامه‌هایش به توافقاتی هم دست پیدا کرده‌اند و احتمالاً به زودی شاهد رونمایی از این خرید استقلال خواهیم بود.

در روزهای آینده مدیران استقلال با سایر بازیکنانی که در لیست خرید جواد نکونام حضور دارند هم مذاکراتی را انجام خواهند داد تا به نتیجه برسند؛ البته استقلالی‌ها فعلاً قصد ندارند از خریدهای خود برای فصل جدید رونمایی کنند و این موضوع احتمالا به هفته‌های آینده کشیده خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید