امروز:
سه شنبه - 29 خرداد - 1403
ساعت :

جواد خیابانی: ترس ندارم، نامه بدهند 

مجری تلویزیونی فوتبال ایران تصمیم گرفت در کمیته اخلاق حاضر نشود.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته اخلاق چهار روز قبل (نوزدهم خرداد ماه) در اطلاعیه‌ای که روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد، اعلام کرد: "جواد خیابانی" باید در این کمیته حضور یافته و پیرامون اظهاراتش پاسخگو باشد.

در اطلاعیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال عنوان شده بود که خیابانی باید اسناد و مدارک مربوط به اظهاراتش مبنی بر عدم ورود عامدانه وی‌ای‌آر به ایران و تاثیرگذاری در نتایج را ارائه بدهد، اما این مجری امروز در جلسه این کمیته حضور پیدا نکرد.

جواد خیابانی پس از اینکه در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر نشد، در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگار "ورزش سه" عنوان کرد: اگر من را رسما دعوت کنند، تماس بگیرند یا دعوت‌نامه بدهند، حتما در کمیته اخلاق حضور پیدا می‌کنم و واهمه‌ای ندارم و صحبت‌هایم را انجام خواهم داد.

این مجری قدیمی یادآور شد: شما توجه داشته باشید که من فقط سوت‌زنی کردم و درباره یک تخلف حرف زدم. الان فضای فوتبال ایران متاثر از آن است و پیدا کردن اسناد و مدارک برعهده دیگر نهادها است.

خیابانی تاکید کرد: من فقط وظیفه دارم موردی که در فوتبال دیدم را اطلاع بدهم تا نهادهای مربوطه در خود فدراسیون یا بیرون از آن نسبت به این مساله عملیات لازم را انجام بدهند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید