امروز:
جمعه - 1 تير - 1403
ساعت :

۴ رقیب پرسپولیس برای خرید ستاره خوزستان

جواد آقایی‌پور یکی از نام‌های مورد توجه در نقل و انتقالات تابستانی به‌شمار می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، نمایش درخشان "جواد آقایی‌پور" و ثبت ۹ گل از سوی او، باعث شده تا این بازیکن به شدت موردتوجه قرار بگیرد و حتی در این بین گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس گوی سبقت را از رقبا ربوده و به دنبال جذب این بازیکن رفته است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آقایی‌پور در یک قدمی پرسپولیس است؟ گفت: تا این لحظه هیچ باشگاهی رسما درخواست جذب جواد آقایی‌پور را نداشته است.

پورموسوی در این مورد ادامه داد: البته او در نیم فصل دوم پیشنهادهای زیادی داشت و ما نیز سعی کردیم او را حفظ کنیم. او با ما قرارداد دارد ولی در مصوبه هیئت مدیره به او قول داده بودند که اگر در نیم فصل دوم بتواند به ما کمک کند، در فصل بعد با حفظ شرایط مالی باشگاه و بهره بردن از ترانسفر شدن او، تلاش می‌کنیم تصمیمی بگیریم که هم باشگاه و هم خود جواد سود کنند.

او با اشاره به پیشنهاداهای این بازیکن افزود: طبیعتا وقتی اوضاع تیم‌ها تا یک هفته آینده مشخص شود، پیشنهادهای رسمی هم می‌رسد. البته به صورت کلامی چهار پنج باشگاه مطرح درخواست جذب او را داشته‌اند که بعد از بازی‌های تیم‌ ملی درباره او تصمیم خواهیم گرفت.

باید دید که در نهایت این مهاجم 9 گله استقلال خوزستان به چه تیمی خواهد پیوست.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید