امروز:
سه شنبه - 29 خرداد - 1403
ساعت :

بازجویی از افراد مرتبط با پرونده فساد در فوتبال

 رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد: افراد مرتبط با پرونده فساد در فوتبال در چند جلسه به این کمیته احضار و از آنها بازجویی شده است.

 به گزارش حبیب خبر از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، "اسدی‌مقدم"، درباره موضوعات مرتبط با پرونده باشگاه مس رفسنجان گفت: پرونده مربوط به تخلفات فوتبالی این باشگاه وفق قوانین و مقررات فوتبالی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مفتوح به رسیدگی است و افراد مرتبط با موضوع در چند جلسه احضار و از آنها تحقیق و بازجویی به عمل آمده است. به محض تکمیل تحقیقات و صدور رای، نتیجه به مردم شریف و اهالی فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

 او افزود: ضمناً از تمامی اهالی فوتبال و رسانه‌ها تقاضا می‌شود در راستای حراست و حفاظت از حیثیت فوتبال و برخورد قانونی و قاطع با متخلفین چنانچه اسناد و مدارک معتبری را به این مرجع درباره فساد ارائه کنند، ضمن تقدیر و تشکر از گزارش دهندگان به صورت قاطع با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌شود.

اسدی مقدم گفت: افراد حقیقی و حقوقی که در حوزه فوتبال در روزهای اخیر در فضای مجازی شایعات و گزارش‌های غیر واقع و کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود را منتشر کرده‌اند، از طریق مراجع صالحه تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید