امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بسکتبال

 مدیر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برای جذب بازیکن با کیفیت خارجی در حال پیگیری و تلاش هستیم اما بخشنامه دولت و وزارت نفت، مساله ساز شده است.

مرتضی سام بوشهری روز (پنجشنبه، ۱۹ دی ماه) پس از پایان بازی دو تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی تهران که با برد نفتی ها همراه بود، اظهار کرد: از ابتدای فصل برای جذب بازیکن با کیفیت خارجی پیگیر هستیم اما بخشنامه وزارت دست ما را بسته است.

مدیر تیم پالایش نفت آبادان و رییس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند، افزود: با توجه به این که این دوره از مسابقات با حضور ۱۴ تیم لیگ برتری در حال برگزاری است و اکنون در دور برگشت بازی ها هستیم، امکان جذب بازیکن ایرانی به لحاظ کمی و کیفی را نداریم.

وی به جذب بازیکن خارجی اشاره کرد و یادآور شد: برای جذب بازیکن با کیفیت، خارجی نیز باید در انتظار آینده باشیم. ما تلاش مان را برای جذب بازیکن خارجی می کنیم اما بخشنامه دولت و وزارت نفت، مسئله ساز شده است.

بوشهری تصریح کرد: سعی می کنیم با وجود نفرات، ظرفیت ها، پتانسیل ها، تفکرات سرمربی و کادر فنی که داریم روز به روز بازیکنان در بحث کارهای تیمی و تاکتیک های تیمی پیشرفت کنند تا بتوانیم با وضعیت بهتری بازی های آینده را ادامه دهیم.

وی دیدار با تیم مهرام را بسیار مهم دانست و گفت: روز دوشنبه (۲۲ دی ماه) بازی بسیار مهمی با تیم بسکتبال مهرام تهران داریم و از تمامی هواداران و ورزش دوستان شهر آبادان که همیشه حامی و یاور ما بوده اند و تیم پالایش نفت آبادان را تنها نگذاشته اند، تشکر می کنم و از آن ها می خواهیم برای حمایت از این تیم جوان در سالن ۱۷ شهریور آبادان حاضر شوند و با حمایت های بی دریغ شان موجبات پیروزی تیم را فراهم کنند.

رییس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند حمایت و تشویق هواداران را عاملی برای ایجاد روحیه مضاعف در بازیکنان تیم دانست وعنوان کرد: امیدواریم با تشویق های خوب تماشاگران مان شاهد بازی بسیار خوب و پیروزی مقابل تیم مهرام باشیم و در صدر جدول بتوانیم برای بازی پلی آف سطح خودمان را بالا ببریم.

وی گفت: هر چقدر در جدول بالاتر برویم، قطعا بازی راحت تری به ما خواهد خورد. امیدوارم بازی های که در آبادان میزبان هستیم را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بوشهری بازی با تیم های مهرام، پتروشیمی و گرگان را اصطلاحا ۴ امتیازی خواند و عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم برنده بازی با این تیم ها باشیم تا در بازی های دور رفت و برگشت و قبل از مرحله پلی آف جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و در نهایت جزو چهار تیم صعود کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید