امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

‌لیگ دسته اول فوتسال کشور|هتل کاج مشهد در دزفول از پس جندی شاپور بر نیامد+تصاویر ‌

تیم جندی شاپور دزفول در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتسال کشور با نتیجه یک بر صفر بر حریف خود هتل کاج مشهد به پیروزی رسید.

 در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور جندی شاپور دزفول در خانه و با نتیجه یک بر صفر بر حریف خود هتل کاج مشهد به پیروزی رسید و خود را به جمع 5 تیم بالای جدول رساند.

این مسابقه که در سالن شهید مجدیان دزفول برگزار شد حواشی‌های زیادی از جمله درگیری بازیکنان با همدیگر و همچنین اعتراض‌های پی در پی کادر فنی دو تیم به داوری را داشت.

مجید بوستانی سرمربی جندی شاپور دزفول در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه یک بازیکن تاثیرگذار تیم را در اختیار نداشته، اظهار داشت: بازی با هتل کاج برای ما یک بازی 6 امتیازی بود تا بتوانیم خود را از تیم‌های پایین جدول جدا کرده و به جمع 5 تیم بالای جدول برسانیم. 

وی با بیان اینکه برد در این بازی در ادامه لیگ به ما کمک خواهد کرد، افزود: چشم انداز جندی شاپور دزفول حضور در بین 3 تیم بالای جدول و صعود به لیگ برتر است.

همچنین علی طاهری سرمربی هتل کاج مشهد با بیان اینکه تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم، گفت:  تیم جندی شاپور دزفول در خانه و با کمک هواداران خیلی خوب و کم اشتباه بازی کرد و اگر در ادامه مسابقات همین روند را ادامه دهد قطعا جزو تیم‌های بالای جدول خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه یک بازیکن خود را به همراه نداشتیم و دو بازیکن هم از تیم ما جدا شدند اما تیم هتل کاج سوار بر بازی بوده و موقعیت بسیار زادی داشته است اما با درخشش دروازه بان جندی شاپور نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم و اگر بخواهیم بهترین بازیکن زمین را انتخاب کنیم باید از بین دروازه بانان دو تیم یکی را انتخاب کنیم.

علی طاهری به وضعیت زمین نامناسب بازی اشاره کرد، گفت: سالن بازی به شدت فرسوده بود و حتی رختکن تیم ما چراغ نداشت؛ بازیکنان در محلی که لباس عوض کرده‌ بودند دمایی بین  2 الی 4 درجه زیر صفر بود و این سرما باعث شد در سالن نکات فنی را به بازیکنانم گوش زد کنم.

سرمربی هتل کاج مشهد در ادامه افزود: امیدواریم در آینده مسئولان بیشتر به تیم‌های دسته اولی توجه کرده و نیز اماکانات بیشتری در اختیار آنها قرار دهند.

در ادامه تصاویری از این دیدار را مشاهده می‌کنید.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید