امروز:
سه شنبه - 11 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فراز، شهروند افتخاری آبادان شد!

سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از گل دوم تیمش مقابل سپاهان با شعار “فراز آبادانی” از سوی هواداران تشویق شد.

به گزارش “ورزش سه”، کمتر کسی تصور می‌کرد تیم قعرنشین صنعت نفت آبادان در دقایق ابتدایی دیدار با سپاهان بتواند با دو گل از حریف خود پیش بیفتد؛ این اتفاق اما در ورزشگاه تختی آبادان رخ داد و شاگردان "فراز کمالوند" موفق شدند تا دقیقه ۳۰ نتیجه را دو بر صفر به سود خود رقم بزنند.

ثانیه‌هایی بعد از به ثمر رسیدن گل دوم نفت مقابل سپاهان هواداران این تیم با شعاری جالب سرمربی خود را تشویق کردند. کمالوند که در دوره قبلی حضورش در صنعت نفت با کسب نتایج فوق‌العاده محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم به دست آورد حالا با برتری در دقایق ابتدایی بار دیگر شعار معروف برزیلی‌های ایران را برای خود شنید.

هواداران صنعت نفت که در گذشته به کمالوند لقب “فراز آبادانی” داده بودند، بعد از گل دوم خود مقابل سپاهان بار دیگر این سرمربی را با همین لقب مورد تشویق قرار دادند. اتفاقی که واکنش جالب سرمربی صنعت نفت را در پی داشت.

کمالوند با شنیدن شعار فراز آبادانی برای هواداران تیمش دست تکان داد و سپس انگشت اشاره خود را رو به آسمان گرفت تا به هواداران با علامت بگوید که این اتفاق کار خدا بوده است.

حالا این سرمربی با تجربه با شرایط بهتری کارش را در آبادان ادامه خواهد داد؛ او با نمایش امروز هواداران صنعت نفت را به بقا در لیگ برتر امیدوار کرده و باید دید در بازی‌های باقیمانده چگونه نتیجه خواهد گرفت.

گفتنی است: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک پیروزی مهمی برابر سپاهان به دست آورد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید