امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

داربی 90

شش تیم لیگ برتری با وجود عقد قرارداد همکاری با بازیکنان جدید خود، نمی‌توانند از این بازیکنان استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، با شروع فصل نقل و انتقالات، تیم‌های لیگ برتری مذاکرات خود را با بازیکنان مدنظرشان آغاز کردند و توانستند با تعدادی از بازیکنان به توافق برسند.

در روزهای گذشته تیم‌هایی مانند استقلال، سپاهان، شهرخودرو و حتی تیم‌های قعرنشین مانند شاهین شهرداری بوشهر، گل‌گهر سیرجان و ... بازیکنانی را به خدمت گرفتند اما برخی از تیم‌ها هنوز نتوانستند قراردادی را در هیات فوتبال استان یا سازمان لیگ ثبت کنند.

این مشکل مربوط به محرومیت ۶ تیم لیگ برتری از پنجره نقل و انتقالات زمستانی تا زمان عمل به تعهدات مالی خود در طول فصل جاری است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با استناد به مصوبه کمیته تعیین وضعیت، ۶ تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور، پارس جنوبی، نساجی و صنعت نفت آبادان را محروم کرده است.

ثبت نام قراردادهای بازیکنان جدید این تیم‌ها تا زمان عمل به تعهدات مالی که مربوط به بدهی بازیکنان و مربیان‌شان از فصول گذشته است، انجام نخواهد شد.

به همین دلیل، تیم‌های مذکور با وجود عقد قرارداد با بازیکنان جدید خود، نمی‌توانند قراردادی را در سازمان لیگ یا هیات فوتبال ثبت کنند و از آن‌ها در بازی‌های رسمی خود بهره‌مند شوند. 

محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد که تاکنون هیچ نامه‌ای از کمیته تعیین وضعیت مبنی بر رفع مشکل محرومیت این شش تیم دریافت نکرده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید