امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ستاره قاچاقچی هلندی در دبی بازداشت شد

کوئنسی پرومس، ستاره هلندی متهم به قاچاق کوکائین پیش از سفر به روسیه توسط پلیس فرودگاه دبی دستگیر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کوئنسی پرومس اردوی آماده‌سازی همراه اسپارتاک مسکو در امارات، تنها چند هفته پس از محکومیت شش سال زندان به اتهام قاچاق مواد مخدر، توسط پلیس دبی دستگیر شد.

ستاره سابق آژاکس در فرودگاه دستگیر شد و اجازه نیافت با هم تیمی‌هایش به روسیه برود. در 14 فوریه، پرومس در هلند به دلیل دست داشتن در قاچاق بیش از یک تن کوکائین در ژانویه 2020 در آنتورپ، به 6 سال زندان محکوم شد.

در ژوئن سال گذشته، این بازیکن هلندی به دلیل حمله با چاقو به پسر عمویش به 18 ماه زندان محکوم شد. به گفته تلگراف، سرویس دادستان عمومی هلند در ابتدا از بازداشت پرومس مطلع نبود.

طبق گزارش این روزنامه هلندی، مدیران باشگاه روسی احتمال می‌دهند که بازداشت پرومس توسط پلیس دبی با محکومیت جنایی او مرتبط است. با این حال، این تایید نشده است.

پرومس در ماه می گذشته به اتهام دخالت در قاچاق کوکائین متهم شد که در ژانویه 2020 در آنتورپ صورت گرفته بود. دادستانی عمومی هلند رسما پرومس و یک مظنون 32 ساله را به اتهام واردات، صادرات، حمل و نقل و نگهداری مواد مخدر مجرم تشخیص داد.

گفته می‌شود که کوکائین در محموله‌ای از نمک دریایی از برزیل پنهان شده بود، جایی که این مواد مخدر در دو کانتینر به آنتورپ منتقل می‌شد.

به گزارش NOS، وینگر سابق آژاکس در دادگاه حاضر نشد و در نتیجه هرگز در مورد جرایمی که علیه او مطرح شده، اظهار نظری نکرد. به گزارش NL Times، دادستان‌ها گفتند: "به نظر می‌رسد او فکر می‌کند که در روسیه یا خارج از کشور دستگیر نمی‌شود."

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید