امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

زلزله در ترکیب پرسپولیس می افتد

در سومین بازی پرسپولیس تحت هدایت اوسمار احتمال تغییرات بیشتر قابل انتظار است شاید ترکیب سرخ‌ها ردر فولادشهر مقابل ذوب آهن  تا ۴۰ درصد تغییر کند.

پرسپولیس تحت هدایت اوسمار لوس ویرا دو بازی را در اراک و تهران پشت سر گذاشت که در اولی باختی ناباورانه متحمل شد و در مصاف دوم سه امتیاز شیرین از تراکتور گرفت.

اوسمار ویرا در نخسنین بازی خود به عنوان سرمربی پرسپولیس سه تغییر نسبت به آخرین مسابقه پرسپولیس که یحیی گل محمدی هدایت سرخ‌ها را برعهده داشت انجام داد و از ریگی، کنعانی و نعمتی به جای عالیشاه ، فرجی و احمدی که در رفسنجان به میدان رفته بودند بهره برد.

اوسمار در بازی تراکتور به نسبت دیدار در اراک یک تغییر در تیم خود انجام داد وعالیشاه را به ارنج آورد و اسدبیگی را بیرون گذاشت.

حالا در سومین بازی پرسپولیس تحت هدایت اوسمار احتمال تغییرات بیشتر قابل انتظار است شاید ترکیب سرخ‌ها ردر فولادشهر مقابل ذوب آهن تا ۴۰ درصد تغییر کند.

با اضافه شدن بازیکنان جدید و کسب مجوزهای لازم و صدور کارت بازی تا قبل از بازی ذوب آهن احتمال حضور عیسی آل کثیر ، اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن در ترکیب اصلی این تیم وجود دارد و احتمالا هر سه بازیکن در ارنج ابتدایی در ترکیب قرار بگیرند.

از سوی دیگر با توجه به محرومیت بیرانوند و بازی کردن امیررضا رفیعی احتمال انجام چهار تغییر در ارنج ابتدایی سرخ‌ها وجود دارد و با این حساب احتمالا ۴۰ درصد تغییر در ارنج ابتدایی پرسپولیس نسبت به بازی با تراکتور تغییر خواهد کرد و تیم اوسمار چره تازه ای پیدا می کند که شاید در نگاه اول هیجان انگیز به نظر برسد اما احتمال کمتر شدن میزان هماهنگی بین بازیکنان و حرکات منظم تیمی در روز بازی با ذوب آهن به وجود بیاید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید