امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

  برگزاری رویداد ورزشی نیشکر با ۱۳۰۰ ورزشکار

در یک رویداد ورزشی پرهیجان، بزرگ‌ترین جشنواره فرهنگی- ورزشی خانواده بزرگ توسعه نیشکر با تقدیر از ۲۶۲ ورزشکار در هشت رده سنی به ایستگاه آخر رسید. این جشنواره که با رقابت نفس‌گیر بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ شرکت‌کننده نیشکری همراه بود، لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را برای خانواده نیشکر رقم زد.

به گزارش حبیب خبر، در این رویداد ورزشی، فرزندان پسر و دختر، بانوان شاغل و همسران کارکنان در رشته‌های مختلف ورزشی در دو رده آقایان و بانوان به رقابت پرداختند و در نهایت ۲۶۲ ورزشکار برتر در رشته‌های مختلف معرفی و قدردانی شدند.

* گامی مثبت در ترویج فرهنگ سلامتی

تنیس‌روی‌میز، دارت، شطرنج، فوتسال، آمادگی جسمانی و والیبال، عرصه‌هایی بودند که شور و نشاط و استعدادهای ورزشی نیشکری‌ها در آنها به نمایش درآمد. برگزاری این جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی، گامی مثبت در ترویج فرهنگ سلامتی و زندگی فعال در میان خانواده بزرگ نیشکر است. شور و نشاط و استقبال پرشور شرکت‌کنندگان، نشان از موفقیت این رویداد ورزشی در رسیدن به اهداف خود دارد.

* کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان، قهرمان بلامنازع

در آیین پایانی این دوره از مسابقات که مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر، مدیرعامل کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان و جمعی از مدیران نیشکری حضور داشتند، از ورزشکاران برتر در رشته‌های مختلف تقدیر شد. بر اساس این گزارش، در مجموع رقابت‌های تیمی بانوان، کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان با اقتدار قهرمانی را از آنِ خود کرد، کشت و صنعت امیرکبیر دوم شد و نیشکر دهخدا نیز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین، در مجموع رقابت‌های تیمی آقایان، کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان بار دیگر بر سکوی قهرمانی ایستاد، کشت و صنعت دعبل خزاعی به مقام دوم رسید و هفت‌تپه نیز بر جایگاه سوم تکیه داد.

جشنواره ورزشی نیشکر، فرصتی برای همدلی و انسجام بیشتر در میان خانواده بزرگ نیشکر بود و بار دیگر نشان داد که نیشکر، فقط یک مجموعه صنعتی نیست، بلکه یک خانواده بزرگ و پویا است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید