امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حیدر سلیمانی

کارشناس داوری گفت: پنالتی پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک سوخت.

به گزارش حبیب خبر، "حیدر سلیمانی"، در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر آلومینیوم همراه شد، عنوان کرد: حیدری در این دیدار خوب قضاوت نکرد و دو اشتباه مهم داشت که یکی از آنها تاثیرگذار بود و پنالتی رخ داده برای پرسپولیس را ندید.

وی درباره صحنه‌های حساس این دیدار بیان کرد: در دقیقه ۴۶، شهاب زاهدی قصد داشت با شبیه‌سازی از داور پنالتی بگیرد که داور متوجه شد و به درستی به او کارت زرد داد. در دقیقه ۶۵، شوت کنعانی‌زادگان به دست مدافع آلومینیوم که کاملا باز است برخورد می‌کند و چون این اتفاق داخل محوطه جریمه است، داور باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می‌کرد. حتی اگر فاصله هم کم بود، باز داور باید پنالتی می گرفت. در ادامه این صحنه توپ ابتدا به زیر بغل و سپس به دست بازیکن میزبان می‌خورد که نمی‌توانست هند باشد.

سلیمانی درباره برخورد توپ به دست مدافع پرسپولیس در دقایق پایانی بازی بیان کرد: کنعانی‌زادگان مانند یک دروازه‌بان عمل کرد و توپ را کاملا با دست زد که خطای هند واضح بود. البته با تنها زاویه موجود مشخص نبود که توپ داخل محوطه جریمه است یا بیرون آن.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید