امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 دبیرستان ۲۲ بهمن قهرمان فوتسال ناحیه ۲ اهواز

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

این روزها دیدنی های ورزش آموزش و پرورش در ناحیه ۲ اهواز رقم می خورد و عملن ورزش در مدارس این ناحیه سرآمد ورزش آموزشگاهی شد! چرا که مسوولان کاربلد و ورزشی این ناحیه با تدبیر و اندیشه های ورزشی خود  عامل اصلی این سرآمدی ونشاط در میان دانش آموزان شده اند.

پس از برگزاری مسابقات منظم فوتسال دوره ابتدايي(دبستان ها) این ناحیه که انصافن یاد آور شور و نشاط رقابت های تماشاگر پسند ورزش آموزشگاه ها در دهه پنجاه بود و عملا زنگ بیداری و احیای دوباره ورزش آموزشگاه‌های خوزستان را نوید داد؛ این بار صدای زنگ مسابقات فوتسال دبیرستان ها مقطع اول ناحیه ۲ اهواز در سالن زیبا و چشم نواز سردار شهید سالمی اهالی ورزش و پیشکسوتان فوتبال را به خود جلب کرد.

 رقابت های فوتسال این ناحیه با ۲۱ تیم در هفت گروه برگزار شد و پس انجام ۲۲ بازی دور مقدماتی، چهارتیم دبیرستان فرهنگ، امام خمینی، ۲۲بهمن و امام حسین به محله پایانی صعود کردند و بعد از آن دو تیم دبیرستان امام خمینی و دبیرستان ۲۲ بهمن دیدار فینال این مسابقات را برگزار کردند و سرانجام تیم خوش ترکیب و شایسته ۲۲ بهمن با نتیجه ۳ بر یک موفق شد پیروز این میدان شود وعنوان قهرمانی فوتسال دبیرستانی ناحیه ۲ اهواز را به خود اختصاص دهد و دبیرستان امام خمینی دوم و دبیرستان امام حسین مقام سوم را کسب کرد.

دبیرستان ۲۲ بهمن قهرمان فوتسال ناحیه ۲ اهواز

در پایان این رقابت ها بردیا بهمنی کاپیتان تیم ۲۲ بهمن با نظر کارشناسان و برگزار کنندگان این مسابقات به عنوان بهترین بازیکن و یکی از استعدادهای کشف شده معرفی شد.

گفتنی است: مجتمع آموزشی ۲۲بهمن ناحیه ۲ اهواز در منطقه باهنر و سپیدار به دلیل حضور مدیران، دبیران و معلمان از جنس واقعی ورزش مدت هاست با حمایت آقای رمضانی مسوول ورزش و سلامت ناحیه ۲ اهواز و تلاش های ارزنده استاد شهبازی پیشکسوت صاحب نام فوتبال توانسته شور و نشاط خاصی در میان نوجوانان و جوانان دانش آموز به وجود آورند.

امیدواریم با فعال شدن ورزش آموزشگاه های استان شاهد شکوفایی و کشف استعدادهای درخشان ورزش خوزستان باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید