امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

جام نیشکر به

کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در دومین دوره مسابقات تیراندازی جام نیشکر بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش حبیب خبر، این مسابقات به مدّت دو روز در چهار رده به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن تیراندازی شهید سلیمانی کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این دوره از مسابقات، تیم کشت و صنعت امیرکبیر فاتح جام نیشکر شد و تیم‌های کشت و صنعت حکیم فارابی و سدادفام نیشکر به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در رده کارکنان مرد، علی نیسی از کشت و صنعت حکیم فارابی به مقام اول رسید و احمد جلالی از نیشکر دعبل خزاعی و محمد دهگاهی از نیشکر امیرکبیر به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

همچنین در این دوره از مسابقات در رده بانوان شاغل در صنعت نیشکر، فاطمه سوری آرام از سدادفام نیشکر اول شد و فاطمه موسوی از موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و زهرا سیاحی‌نژاد از شرکت سدادفام نیشکر در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مسابقات تیراندازی جام نیشکر در رده مدیران و روسای صنعت نیشکر نیز برگزار شد و مجتبی نبی‌زاده از آبان‌بسپار توسعه، یعقوب حسینی از نیشکر امیرکبیر و مسعود منصورزاده از کشت و صنعت سلمان فارسی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رده مدیران عامل و معاونین نیز عزیز کرملاچعب از کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر بر سکوی اول مسابقات ایستاد و محمدحسین رسول‌پور از دفتر مرکزی و مسعود جوینده‌کار از موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر دوم و سوم شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید