امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

برانکو در دو راهی ایران- عراق: عربستان آماده برای کره

نتایج شب گذشته گروه اف، ممکن است اتفاقات عجیبی را پیش روی تورنمنت قرار بدهد.

به گزارش حبیب خبر از"ورزش سه"، روز گذشته دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر خاتمه پیدا کرد و در مهم‌ترین بازی تیم ملی عربستان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ از سد قرقیزستان گذر کند و در بازی دیگر تایلند برابر عمان متوقف شد؛ در این شرایط عربستان صدرنشین گروه شده و تایلند با ۴ امتیاز در رده دوم حضور دارد. اکنون فرصتی است تا به بررسی وضعیت صعود کنندگان گروه F  بپردازیم.

* عربستان سعودی

صدرنشینی عربستان در این گروه هیچ معنایی جز تقابل با کره جنوبی تیم دوم گروه E ندارد. البته شاگردان مانچینی باید نظاره‌گر بازی‌های دور سوم باشند که شاید با امتیاز از دست دادن اردن، کره جنوبی صدرنشین شود و حریف عربستان در مرحله بعدی اردن شود.

* تایلند

شاگردان ایشی امیدوار هستند تا بتوانند در بازی دور سوم مقابل عربستان پیروز شوند اما در شرایطی که آنها به عربستان امتیاز دهند و شاگردان برانکو در تیم ملی عمان مقابل قرقیزستان پیروز شوند، آنگاه تایلند بنابر تفاضل گل بهتر یا کارت زرد کمتر رتبه دوم را در اختیار می‌گیرد.

 در هر صورت تیم دوم این گروه به مصاف بازنده استرالیا و ازبکستان خواهد رفت که البته تساوی این دو تیم به معنای تقابل با ازبکستان خواهد بود.

* عمان

عمانی‌ها با تساوی برابر تایلند شرایط را مقداری مساعد کردند؛ شکست تایلند مقابل عربستان و پیروزی عمان برابر قرقیزستان کمک می‌کند این تیم دوم شود اما باز هم با توجه به تفاضل گل و میزان کارت زردها احتمال این است که سوم شوند.

 برانکو در صورتی‌که این تیم را شکست ندهد، شانس صعودش در قبال حل معادله تیم‌های سوم خواهد بود و از طرفی خوش شانس است که بازی این تیم بعد از مشخص شدن نتایج ۵ گروه دیگر انجام می‌شود.

صعود به‌عنوان تیم سوم آنها را به سمت جدال با تیم صدرنشین گروه D یعنی عراق می‌برد و تنها ۱۰ درصد این احتمال وجود دارد که در مرحله بعد به تیم صدرنشین گروه C، برنده ایران و امارات ببرد.

* قرقیزستان

این تیم در جدال با عمان به جز پیروزی، هیچ راهی ندارد و تساوی و باخت برگه حذف آن ها را مهر می‌کند.

شرایط صعود تیم‌های حاضر در گروه F، به شرح زیر است:

تیم اول گروه F - تیم دوم گروه D (احتمالی کره جنوبی/اردن)

تیم دوم گروه F -  تیم دوم گروه B(احتمالی استرالیا/ازبکستان)

تیم سوم گروه F - صدرنشین گروه (C(ایران)/(عراق)D)

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید