امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

شاگردان مارتینز از خواب برخاستند!/ کسب ۱۵ امتیاز در ۱۵ بازی!

تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تعطیلی بلند مدت سرانجام امروز آغاز خواهد شد. این در شرایطی‌ است که این تیم روزهای بدی را در لیگ بیست و سوم پشت سر گذاشته است.

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، تیم "فولاد خوزستان" در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با تک گل ‌ساسانی انصاری نساجی مازندران را شکست دهد تا با یک بُرد روحیه بخش راهی تعطیلات نیم فصل شود. این تیم نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را درحالی با حضور در رتبه یازدهم به پایان رساند که در ۱۵ بازی خود تنها ۱۵ امتیاز کسب کرد. برای تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد، این عملکرد، ناامید کننده است.

فولادی‌ها لیگ بیست و سوم را با علیرضا منصوریان آغاز کردند، اما در ۴ هفته ابتدایی لیگ متحمل ۴ شکست شدند تا بدترین شروع تاریخ فولادی‌ها در لیگ برتر ثبت شود. به دنبال عملکرد ناامید کننده و شکست سنگین این تیم برابر ملوان بندرانزلی بعد از این دیدار، منصوریان از هدایت خوزستانی‌ها برکنار و ایگناسیو مارتینز سرمربی مطرح اسپانیایی جانشین او شد.

فولاد با مارتینز نیز عملکرد سینوسی داشت و در زمان حضور این مربی، خوزستانی‌ها موفق به کسب ۴ برد و ۳ مساوی شدند و در ۴ دیدار شکست خوردند. فولادی‌ها در حالی راهی تعطیلات نیم فصل شده‌اند که با توجه به اینکه مارتینز هیچ آشنایی با فوتبال ایران و خوزستان ندارد و این تیم با نظر او بسته نشده، طبیعی‌ است که برای نتیجه‌گیری باید به او و فولاد زمان بیشتری داد تا بتواند شرایط را برای این تیمه ریشه‌دار خوزستانی بهبود ببخشد؛ اما نکته عجیب این است که تمرینات بسیاری از تیم‌های لیگ برتری که حتی سرمربی هم ندارند درحال پیگیری است اما تمرینات فولاد بعد از نزدیک به ۲۰ روز تعطیلی قرار است از امروز آغاز شود.

نکته عجیب‌تر اینکه مارتینز بعد از اتمام نیم فصل به تعطیلات رفته و بعد از گذشت دو هفته روز جمعه به ایران بازگشت تا تمرینات فولاد از سر گرفته شود.

موضوع دیگر انفعال باشگاه فولاد در نقل و انتقالات است. سرمربی این تیم لیست ورود خروج خود را به باشگاه داده که از این لیست تنها احسان پهلوان جذب شده و باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و احتمالی خود هنوز نتوانسته بر سر جدایی بازیکنان خود با آنها به توافق برسد.

این در شرایطی‌ است که فولاد این روزها به‌خصوص در این فصل در شرایط خوبی قرار ندارد و تعطیلات اجباری لیگ به دلیل حضور تیم ملی در جام ملت‌ها به نوعی یک دوران پیش فصل محسوب می‌شود و بهترین زمان برای این تیم است که از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و شرایط را به سود خود تغییر دهند.

اما بعد از گذشت نیمی از تعطیلات، با توجه به اتفاقات رخ داده به نظر می‌رسد مدیران فولاد به جایی اینکه به فکر نقل و انتقالات و تعطیلات زمستانی باشند تا با برنامه‌ریزی درست اوضاع را به سود خوزستانی‌ها رقم بزنند در خواب زمستانی رفته‌اند.

پیش از این نیز باشگاه فولاد در اوسط پاییز سال جاری درحالی که سرمربی تیم به مرخصی رفته بود، نتوانست مقدمات بازگشت وی به ایران را در موعد مقرر فراهم سازد و مارتینز درحالی به ایران بازگشت که زمان کمی برای آماده‌سازی برای تقابل با تراکتور تبریز داشت.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید