امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

قهرمانی نیشکر امیرکبیر در پیکارهای فوتسال کارگری کشور

تیم فوتسال کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر قهرمان پیکارهای فوتسال کارگری کشور شد.

پیکارهای قهرمانی فوتسال کارگری کشور با حضور ۱۶ در چهار گروه ۴ از ۲۳ تا ۲۹ دی در بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش حبیب خبر، تیم فوتسال نیشکر امیرکبیر به عنوان نماینده خوزستان در این دوره از مسابقات حضور داشت که در گروه B با تیم های پالایش نفت اصفهان، قندپیرانشهرآذربایجان غربی و ژناتورمبنا پارس البرز به رقابت پرداخت.

نماینده خوزستان در بازی اول موفق شد پالایش نفت اصفهان را با حساب ۲ بر صفر از پیش رو بردارد و در دومین دیدار نیز با اقتدار و با نتیجه ۹ بر صفر از شد تیم قندپیرانشهر گذشت.

تیم نیشکر امیرکبیر که با کسب دو برد صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده بود، در بازی سوم که حکم دیدار تشریفاتی برای آن داشت، با نتیجه ۳ بر ۴ مغلوب نماینده البرز شد و به عنوان سرگروه راهی مرحله یک چهار نهایی شد.

نماینده خوزستان در یک چهارم نهایی نیز یک بر صفر برابر تیم شهرداری مشهد به برتری رسید و راهی نیمه هایی شد. در این مرحله نیز موفق شد با حساب ۵ بر یک مقابل تیم سپید ماکیان گیلان به برتری برسد و فینالیست شود.

تیم کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در فینال برابر تیم ایران خودرو دیزل تهران قرار گرفت و با حساب ۵ بر یک به برتری رسید و قهرمان شد. خوزستان برای اولین بار در تاریخ ورزش کارگری استان موفق به کسب این عنوان شده است.

نمایندگان‌ استان های تهران و گیلان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین سید حسام الدین مرتضوی، فائز شبیب اصل، فارس ضیاغم، فرید نمازی، هومن یعقوبی، روح الله قنبری، حسین فهیمی، پدرام محمدی، ولید صباحی پور، مهدی مشیلی، محمدعلی حمیدی، صادق دلپسند، علی عامری، عارف آلبوخنفر و رضا هاشمی با سرمربیگری محمد امین طرفیان و سرپرستی  امین بویر احمدی به عنوان اعضای تیم فوتسال کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در این دوره از رقابت ها حضور داشتند./منبع: ایسنا

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید