امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 کارشناسی داوری دیدار ذوب‌آهن و استقلال

 سه کارشناس داوری نظرات متفاوتی را درباره خطای شدید کمال کامیابی‌نیا روی سعید مهری ارایه دادند.

 به گزارش حبیب خبر از ایسنا، دیدار حساس ذوب‌آهن و استقلال با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید و امتیازها بین شاگردان ربیعی و نکونام تقسیم شد.

البته این بازی بدون حاشیه نبود و اعضای تیم استقلال به خطای اتفاق افتاده روی سعید مهری در دقیقه ۸۹ اعتراض داشتند و معتقد بودند که کمال کامیابی‌نیا بابت این خطا باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد.

محمدرضا ابوالفضلی، علیرضا یزدانی و حیدر سلیمانی، سه کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره این صحنه نظرات خود را ارائه کردند که در ادامه می‌خوانید:

حیدر سلیمانی: کامیابی نیا با بی‌پروایی با استوک روی کفش مهری فرود آمد و کارت زرد صحیح بود. در صورتی که با استوک روی عضله یا مچ پا فرود می‌آمد مستحق اخراج بود.

علیرضا یزدانی: تکل هافبک ذوب‌آهن، نشان خطای شدید بود و استوک‌های عقبی روی ساق پای مهری نشست و شدت به طوری است که داور باید کامیابی‌نیا را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد.

محمدرضا ابوالفضلی: بازیکن ذوب‌آهن با استوک روی کفش سعید مهری فرود می‌آید و استوک‌های عقب روی پای هافبک استقلال کشیده می‌شود. این خطا، بی‌پروایی بود اما جریمه آن کارت زرد بود و داور تصمیم درستی گرفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید