امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

شک نکنید! هالند بهترین بازیکن دنیاست

مارتین اودگارد با اطمینان از هموطنش، ارلینگ هالند، به عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، نروژ با 6 بازی در دور مقدماتی یورو 2024 پس از اسکاتلند و اسپانیا در رده سوم قرار دارد و اگر می‌خواهد شانسی برای صعود داشته باشد، باید امشب اسپانیا را در اسلو شکست دهد و در بازی پایانی خود اسکاتلند را نیز مغلوب کند. البته سرنوشت نروژ به نتایجی که اسپانیا و اسکاتلند در بازی‌های پیش رو کسب خواهند کرد نیز بستگی دارد.

مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، در مورد بازی امشب و نقش خودش و ارلینگ هالند گفت: «فقط ما دو نفر نیستیم و نروژ یک تیم کامل و باکیفیت است. بله، ارلینگ هالند بدون شک بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست و من هم در فرم خوبی قرار دارم، اما نروژ متشکل از یازده بازیکن درون زمین است و ما نیمکت قدرتمندی هم داریم.

هدف همه ما پیروزی برابر اسپانیا و نزدیک شدن به هدفمان است که البته می‌دانیم کار ساده‌ای نیست. همه از قدرت هالند باخبریم، ولی ما مثل یک تیم بازی می‌کنیم.»

اودگارد ادمه داد: «متاسفانه نتوانسته‌ایم در حد نام و اعتبارمان نتیجه بگیریم، ولی هنوز دو بازی حساس دیگر باقی مانده و باید 6 امتیاز بگیریم. اشتباهاتی در بازی‌های قبلی داشتیم که به ضررمان تمام شد.

باید از آن اشتباهات درس گرفت. برابر اسپانیا در بازی رفت ثابت شد که آنها از کوچک‌ترین اشتباه به گل می‌رسند. ما نباید برابر این تیم مرتکب اشتباه شویم.»

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید