امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

قطری‌ها عکس مدافع ایران را چاپ کردند

صفحه رسمی لیگ ستارگان نسبت به حضور لژیونر ایرانی در جمع برترین‌های آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش حبیب خبر از"ورزش سه"، محمدامین حزباوی که پس از درخشش کوتاه مدت در فولاد خوزستان و تیم امید ایران و حضور موثر در دو مسابقه فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه باشگاه السد قطر قرار گرفت و در تابستان امسال به این تیم پیوست، حالا با یک اتفاق شگفت انگیز دیگر نیز مواجه شده است.

این مدافع که پس از تجربه حضور در اردوی تیم فوتبال امید ایران، در فیفا دی مهرماه با نظر امیر قلعه نویی به اردوی تیم بزرگسالان دعوت شد و اکنون همراه با تیم ملی در اردن به سر می‌برد، ظهر روز جمعه خبر خوشی دریافت کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی کاندیداهای برترین‌های سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد که در این بین، نام محمدامین حزباوی به عنوان یکی از سه کاندیدای منتخب برای معرفی برترین بازیکن جوان سال دیده می‌شود.

صفحه رسمی لیگ ستارگان قطر نیز نسبت به حضور بازیکن ایرانی السد قطر در جمع برترین کاندیداهای فوتبالیست جوان سال آسیا واکنش نشان داده و تصویر او را منتشر کرده است.

محمدامین حزباوی در پنج هفته ابتدایی لیگ ستارگان قطر در چهار بازی به میدان رفته که موفق شده یک گل هم مقابل الاهلی به ثمر رساند و در یک مسابقه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر نسف قارشی ازبکستان هم به میدان رفته است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید