امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 آغاز مسابقات بین‌المللی شطرنج

آیین نخستین آوردگاه بین‌المللی شطرنج نُرم استاد بزرگی "جام نیشکر" با آمادگی ۸ کشور خارجی و ۴ همبازی داخلی به میزبانی اهواز گشایش یافت.

به گزارش حبیب خبر، این چرخه با همکاری فدراسیون شطرنج و هیات شطرنج خوزستان و با حضور شطرنج بازانی از کشورهای اتریش، هلند، اسپانیا، تاجیکستان، عراق، ترکیه، ترکمنستان و گرجستان به همراه چهار شطرنج‌باز ایرانی از ۱۳ تا ۲۱ مهرماه در محل هتل نیشکر اهواز در حال برگزاری است.

حضور ۱۲ استاد بزرگ به این دوره از پیکارها گرمای خاصی بخشیده ‌است ضمن اینکه تمامی بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها دارای درجه بین‌المللی هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در آیین گشایش این چرخه از هم آوردی که دوازدهم مهرماه در هتل نیشکر اهواز برگزار شد، با ابراز خوش حالی از میزبانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، گفت: امیدوارم بیش از این نیز چنین رویدادهایی را در رشته های مختلف در خوزستان میزبانی کنیم.

عبدالله افرازه شهاوند افزود: استانداری خوزستان نیز از چنین برنامه هایی استقبال و حمایت می کند.

در ادامه علی مدحجاوی مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر در این آیین با اعلام آمادگی شرکت توسعه نیشکر برای رقم زدن رویدادهای بزرگ ورزشی، ابراز امیدواری کرد: مسابقات جام نیشکر در پیشرفت ورزش به ویژه رشته شطرنج در استان نقش ارزشمندی داشته باشد.

گفتنی است: عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، سیداحمد موالی زاده فرماندار اهواز، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرعامل امور شعب بانک ملی و رییس کمیته داوران فدراسیون شطرنج و شماری از علاقه مندان به ورزش شطرنج بیننده این آیین بودند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید