امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ستاره استقلال چمدانش را بست سیدحسین حسینی و امیرارسلان مطهری اردوی تیم استقلال را ترک کردند و راهی چین شدند تا تیم ملی امید را در بازی‌های آسیایی هانگژو همراهی کنند.

 با وجود شایعاتی که وجود داشت که جواد نکونام با تیم امید همکاری نخواهد کرد، به هر دو بازیکن اجازه حضور در اردوی تیم ملی امید را داد.

 علاوه بر این دو بازیکن سامان تورانیان هم در اردوی تیم امید باقی ماند و به همین بهانه بازی استقلال در برابر هوادار لغو شد.

 سیدحسین حسینی در حالی به اردوی تیم امید ملحق شد که خیلی ها چشم انتظار حضور وی در اردوی تیم ملی بودند، به این خاطر که سیدحسین در ۴ هفته ابتدایی در بین دروازه بانان شاخص عملکرد فوق العاده داشت و همه او را شایسته حضور در اردوی تیم ملی می‌دیدند.

 با این حال امیر قلعه‌نویی توضیح داد که سیدحسین به این دلیل دعوت نشد که از قبل هماهنگی شده بود، وی در ترکیب تیم امید در بازی های آسیایی هانگژو به میدان بیاید.

گفته می‌شود به حسینی وعده داده شده به اردوی بعدی تیم ملی دعوت خواهد شد و به همین بهانه راهی چین شد تا در ترکیب تیم امید به میدان بیاید.

البته که سیدحسین و امیرارسلان کار سختی در اردوی تیم امید خواهند داشت، چون این تیم المپیک را از دست داده و به نوعی بحران زده است.

مرجع : خبرورزشی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید