امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

طارمی با هیس به لیگ پرتغال برگشت! 

مهدی طارمی دقایقی پس از ورود به زمین مسابقه موفق شد دروازه استرلا آمادورا را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرجیو کونسیسائو تصمیم گرفت به دلیل خستگی طارمی او را از ترکیب اصلی خارج کند. مهاجم ایرانی در فیفا دی اخیر دو بازی برای تیم ملی انجام داد و فقط در یک جلسه تمرین گروهی پورتو شرکت کرد اما مصدومیت اوا نیلسون منجر به یک تعویض اجباری در دقیقه 15 شد و مهاجم ایرانی به زمین مسابقه رفت.

او چهارده دقیقه بعد موفق شد اولین گل فصل خود را وارد دروازه استرلا آمادورا کرده و مخالفان و دشمنانش را به سکوت وادار کند. در دیداری از هفته پنجم لیگای پرتغال، پورتو در استادیوم ژوزه گومز شهر آمادورا در شمال غربی شهر لیسبون به مصاف میزبان خود استرلا رفت.

طارمی که بجای اوا نیلسون مصدوم وارد زمین بازی شده بود، روی توپ گیری خوب په‌په و پاس دیدنی این بازیکن موفق به گلزنی شد.

 مهاجم ایرانی با فرار به موقع از تله آفساید، پشت محوطه جریمه توپ را کنترل کرد و آن را از میان پاهای میگل لوپز عبور داد و با یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در شرایطی که مدافعان استرلا دستان خود را به نشانه آفساید بالا برده بودند، اما مهدی طارمی با حرکت به سمت جایگاه تماشاگران، انگشت خود را به نشانه هیس و دعوت به سکوت بالا آورد تا اینگونه پاسخ انتقادات و هجمه‌هایی که علیهش شکل گرفته بود را بدهد.

طارمی در روزهای گذشته زیر فشار شدیدی قرار داشت و باشگاه اسپورتینگ لیسبون علیه ستاره ایرانی پورتو بیانیه‌ای منتشر کرد و یکی از پیشکسوتان این باشگاه نیز صحبت منزجرکننده و نژادپرستانه‌ای را ضد طارمی به زبان آورد که انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و باشگاه پورتو و فدراسیون فوتبال ایران نیز به آن واکنش نشان دادند.

حالا طارمی در حوالی لیسبون و کاملا نزدیک به شهری که در این سال‌ها حواشی زیادی برای او درست کرده‌اند، گلزنی کرد و مخالفان، دشمنان و رقبایش را به سکوت دعوت کرد. نیمه نخست این بازی با تک گل طارمی به سود پورتو به پایان رسیده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید