امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

امید تیم ملی فوتبال امید ناامید شد! 

تیم فوتبال المپیک ایران فقط به خاطر کارت زرد بیشتر نسبت به مالزی از صعود باز ماند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال المپیک ایران در شرایطی نتوانست به دور گروهی جام ملت‌های آسیا راه یابد و برای صعود به المپیک ۲۰۲۴ برنامه ریزی کند که پایین‌تر از مالزی قرار گرفت و اخطارهای بیشتر نسبت به این تیم اجازه نداد به مرحله بعد برسد.

شاگردان رضا عنایتی در همه فاکتورها با مالزی برابر بودند، اما گرفتن ۹ اخطار توسط بازیکنان و یک کارت زرد توسط مدیر تیم موجب شد تا نسبت به مالزی با ۴ کارت زرد پایین‌تر باشند و نتوانند صعود به مرحله گروهی جام ملت‌ها را تجربه کنند.

یاسین سلمانی و محمدامین حزباوی در نخستین مسابقه مقابل هنگ کنگ اخطارهای بی‌دلیل گرفتند و بخاطر همین موضوع در دومین دیدار برابر افغانستان با نظر رضا عنایتی در ترکیب قرار نگرفتند تا محروم نشوند، اما بازگشت آنها به جمع ۱۱ نفر اصلی در جدال حساس برابر ازبکستان دوباره با اخطارهای بی‌مورد همراه بود تا از ۹ کارت زرد، ۴ اخطار سهم این دو کاپیتان باشد.

علاوه بر این دو بازیکن که اندازه تمام کارت‌های مالزی در این رقابت‌ها اخطار گرفتند، سامان تورانیان، طاها طباطبایی و علیرضا باویه هم در دومین دیدار با کارت زرد جریمه شدند و امیر جعفری و محمدرضا بردبار نیز برابر ازبکستان اخطار گرفتند که کارت جعفری نیز بی‌مورد و بخاطر درگیری با بازیکن حریف در صحنه خطا روی اللهیار صیادمنش بود.

جدا از همه این بازیکنان که با کارت زرد در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و انتخابی المپیک جریمه شدند، مهران فرقانی مدیر تیم فوتبال المپیک نیز در دیدار برابر ازبکستان با کارت زرد جریمه شد تا مجموع کارت‌های ایران به ۱۰ برسد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید