امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

جنگ سپاهان و پرسپولیس

 ورزش سه نوشت: باشگاه سپاهان دقایقی بعد از مصاحبه رضا درویش از مدیرعامل سرخپوشان شکایت کرد.

 باشگاه سپاهان بلافاصله بعد از اینکه صحبتهای رضا درویش در مورد این باشگاه وایرال شد، اعلام کرده که از مدیرعامل سرخپوشان شکایت خواهد کرد.

 در بیانیه سپاهان آمده است: به دنبال اظهارات نسنجیده و کذب مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه با رسانه‌ها در روز شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب این اتهامات واهی، از وی به کمیته اخلاق سازمان لیگ شکایت کرد.

 همچنین سپاهان ادامه داد: این چندمین بار پیاپی است که در روزهای اخیر مسئولان باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان اتهامات بی اساس مطرح می‌نمایند. لذا باشگاه سپاهان از کمیته اخلاق درخواست می‌نماید که با رسیدگی فوری، از ادامه این روند نادرست جلوگیری نماید.

 مدیرعامل پرسپولیس در این باره گفته بود: من این موارد را نمیدانم اما قانونگذار روزی که قانون را گذاشت، این را عنوان کرد که اگر مواردی رعایت نشود یا تیمی رعایت نکند، مصّرا گفتند سه هیچ. علی الظاهر چند قرارداد آنها نرمال نیست و این چیزی است که فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین نکته جدیدی را عنوان کرد که احتمالا در موارد شکایت پرسپولیس باشد: گفتند حداکثر افزایش قرارداد می‌تواند ۲۵ درصد باشد و حالا اگر افشا شود ۱۲۵ درصد بوده، طبق مصوبه خودشان، باید نتایج بازی‌ها تغییر کند.

نکته جالب اینکه پرسپولیس نیز از باشگاه سپاهان شکایت کرده و حالا کمیته اخلاق و انضباطی روزهای شلوغ و احتمالا جنجالی را در مورد این دو باشگاه پیش رو خواهد داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید