امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کارشناسی داوری پنالتی سپاهان مقابل استقلال

 تسنیم نوشت: کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل تصمیمات کوپال ناظمی داور دیدار سپاهان - استقلال پرداخت.

 حیدر سلیمانی درباره قضاوت داور دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال که با برتری یک بر صفر میزبان پایان یافت، گفت: یک بازی کاملاً سخت بود و جنجال هم داشت. در نیمه اول یک پنالتی برای سپاهان اعلام شد.

 ایمان سلیمی در این صحنه بدون اینکه کسی روی او تأثیر بگذارد یا خطایی روی این بازیکن مرتکب شده باشد، مرتکب خطای هَند شد و این پنالتی کاملاً درست بود. اعتراض استقلالی‌ها بی‌مورد بود و شاید به‌خاطر درگیری کنار زمین رخ داد.

 وی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپاهان خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال معتقد بودند توپ در دقیقه ۸۳ به دست سیاوش یزدانی برخورد کرد.

 از تصاویر تلویزیونی مشخص نیست توپ به دست یزدانی خورده یا خیر و فقط مشخص است که توپ به بدن مدافع سپاهان برخورد می‌کند. نمی‌توانیم نظر قطعی درباره این صحنه بدهیم و باید به تصمیم داور احترام بگذاریم.

کارشناس داوری فوتبال ایران با اشاره به کارت قرمزی که به هافبک سپاهان نشان داده شد، گفت: اخراج فرشاد احمدزاده درست بود. او اخطار اول را در دقیقه ۷۰ و به‌خاطر بی‌احتیاطی دریافت کرد، اما باید در همین دقیقه اخراج می‌شد.

احمدزاده در دقیقه ۱۰ روی مهاجم استقلال خطا کرد و مانع حمله این تیم شد. سلب موقعیت از استقلال نیازمند کارت زرد بود که کوپال ناظمی می‌خواست بازی را مدیریت کند. ناظمی از این دیدار سخت توانست سربلند بیرون بیاید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید