امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 زنان تماشاگر بازی تراکتور- شارجه

دو تیم تراکتور و شارجه امارات امشب در چارچوب دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف همدیگر می‌روند.

به گزارش ایسنا در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا، تراکتور امشب میزبان شارجه امارات است. دوتیم برای این جدال شرایط نسبتا متفاوتی دارند اما با این حال تی‌تی‌ها فرصت این را دارند که با کسب پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله گروهی، انرژی مثبتی را به تیم تزریق کرده و از زیر فشار انتقاد هواداران و رسانه‌ها خارج شوند.

درحالی که حدودا شش ساعت تا این مصاف حساس زمان باقی است، هواداران تراکتور از شهرهای دور و نزدیک راهی تبریز شده‌اند و با شال و پرچم تراکتور در نقاط مختلف فضای شهر را فوتبالی‌تر از همیشه کرده‌اند.

درهای ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ باز خواهد شد و گروهی از هوداران از الان در جاده منتهی به ورزشگاه مستقر شده‌اند تا به محض باز شدن درهای ورزشگاه وارد یادگارامام شوند.

به‌روزرسانی ساعت ۱۷:۳۰

حدود ۳۰ هزار نفر در فاصله دو ساعت مانده به بازی سکوهای طبقه اول ورزشگاه را پر کردند و هر لحظه به تعداد تماشاگران حاضر افزوده می‌شود.

پرچم بزرگ تراکتور به داخل زمین آورده شد و به اهتزار درآمد.

اتوبوس تیم شارجه امارات همزمان با اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال تراکتور دو ساعت مانده به بازی وارد ورزشگاه شد.

همانطور که باشگاه تراکتور پیش از این اعلام کرده بود، حضور بانوان در این بازی به صورت عمومی نیست و به شکل گزینشی صورت گرفته و هر لحظه به تعداد بانوان دعوت شده به ورزشگاه افزوده می‌شود.

تبریز سرخ‌پوش شد!

دینکا آلین، مربی پیشین دروازه‌بانان تراکتور به همراه امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه یادگارامام (ره) حضور پیدا کرده تا از نزدیک نظاره‌گر دیدار تیم سابقش باشد.

به روزرسانی ساعت ۱۸

هواداران تراکتور هنگام ورود بازیکنان شارجه امارات به زمین چمن ورزشگاه یادگارامام برای گرم کردن، با تشویق بی‌امان خود از این تیم استقبال کردند.

طبقه اول ورزشگاه با حضور ۵۰ هزار تماشاگر پر شد و هر لحظه به تعداد تماشاگران حاضر افزوده می‌شود که همین امر باعث باز شدن درهای طبقه دوم یادگارامام شده است.

به‌روزرسانی ساعت ۱۸:۳۰

یک جیمی جامپ با تی‌شرت سفید وارد زمین چمن شد که نیروهای امنیتی خیلی سریع اوضاع را مدیریت کردند.

در فاصله یک ساعت مانده به شروع بازی تمام سکوهای ورزشگاه یادگارامام (ره) به طور کامل تکمیل شد.

به روزرسانی ساعت ۱۹:۱۵

مهدی عبدی و محمد نادری که در این دیدار تراکتور را همراهی نمی‌کنند با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه است.

تعدادی از پرچم های تراکتور در سکوهای پشت دروازه حسین پورحمیدی قرار گرفته و جوی بوندسلیگایی شکل گرفته است.

هواداران تراکتور قبل از آغاز بازی با لیدری صفا هادی تشویق، بیر ایکی اوچ؛ سه دو یک را به سبک تماشاگران بشیکتاش اجرا کردند.

پاکو آلکاسر از لیست ۱۸ نفر تیم شارجه امارات خط خورده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید