امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند؟

 بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: سپاهان، استقلال و تراکتور همیشه حریفان اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی بوده و هستند اما معتقدم در هفته اول سپاهان نسبت به سایر تیم‌ها عملکرد موفق‌تری داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

 حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در هفته اول بازی‌های لیگ نمی‌توان راجه به تیم‌ها قضاوت کرد و ارزیابی درستی از آن‌ها داشت در هفته اول تیم‌ها شرایط خاص خود را دارند و بعد از گذشته چند هفته می‌توان اظهارنظر دقیقی در خصوص تیم‌های لیگ انجام داد.

 * پرسپولیس برای آسیا مهاجم می‌خواهد

 وی درباره بازی تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم در هفته اول رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: همین که پرسپولیس توانست ۳ امتیاز لازم را در هفته اول بگیرد شروع خوبی برای او بود. البته در هفته اول قضاوت درباره نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار درستی نیست. هر چند در خط دفاع، هافبک و حمله پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما اگر بخواهد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد نیاز به مهاجم دارد.

* سپاهان، استقلال و تراکتور رقبای پرسپولیس هستند

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که کدام تیم‌ها حریف اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی است؟ گفت: سپاهان، استقلال و تراکتور همیشه حریفان اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی بودند و هستند، البته وضعیت تیم‌ها در هفته‌های بعد بهتر مشخص می‌شود اما معتقدم در هفته اول سپاهان نسبت به سایر تیم‌ها عملکرد موفقی داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

* شرایط پرسپولیس بهتر از تراکتور است

خان‌محمدی همچنین درباره بازی روز چهارشنبه پرسپولیس برابر تراکتور اظهار کرد: این بازی حساسیت خاص خود را دارد و هر دو تیم برای برد رقابت خواهند کرد.

 البته پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به تراکتور دارد و بازیکنان خوبی در خط دفاع و حمله دارد و تلاشش بر این است که ۳ امتیاز این دیدار را تحت هیچ شرایطی از دست ندهد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید