امروز:
پنجشنبه - 20 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 کمیته انضباطی به کمک داور جنجالی قضاوت داد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا محرومیت تعلیقی حسن ظهیری بخشیده شود تا او در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران پرچم بزند.

پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی فوتبال ایران با برتری برابر استقلال، حسن ظهیری، کمک داور این دیدار با حضور در جشن پرسپولیسی‌ها با بازیکنان این تیم جشن گرفت تا حاشیه جدیدی به وجود بیاید.

باشگاه استقلال و هواداران این تیم به این اتفاق واکنش نشان دادند تا کمیته داوران در عکس‌العملی سریع این کمک داور را با ۴ ماه تعلیق از داوری جریمه کند. این حکم در روز ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ صادر شد تا او تا این کمک داور تا اواسط مهر از داوری تعلیق شود.

البته ظهیری در جلسه کمیته انضباطی حضور یافت و توضیحاتش را به این کمیته ارائه داد.

با گذشت تنها یک هفته از لیگ برتر، کمیته داوران تصمیم گرفت در هفته دوم لیگ بیست و سوم به این داور ابلاغیه قضاوت دهد و او کمک داور اول دیدار آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان خواهد بود.

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با ایسنا درباره این که چرا این داور زود بخشیده شد و به او قضاوت داده شد؟ توضیح داد: از ابتدا هم گفته بودیم که هیچ قصد و غرضی در کار ظهیری نبوده است.

 همچنین ما از کمیته انضباطی استعلام گرفتیم و با صلاح‌دید این کمیته محرومیت وی بخشیده شد و او می‌تواند در دیدار آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان قضاوت کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید