امروز:
چهارشنبه - 6 تير - 1403
ساعت :

 آبی‌های اهواز در انتظار انتخاب مدیرعامل جدید

استقلال خوزستان بدون مدیرعامل لیگ را شروع کرده و هنوز وضعیت این پست در این باشگاه مشخص نیست.

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان فصل قبل پس از دو‌ فصل دوری توانست به عنوان تیم دوم لیگ یک مجوز حضور در لیگ برتر با کسب کند. قهرمان سابق فوتبال ایران امسال علی‌رغم اختلافاتی که بین مدیرعامل و سرمربی تیم پیش آمد اما در نهایت هدایت تیم با سید سیروس پورموسوی در لیگ برتر ظاهر شد. 

چند روزی است کیوان بابادی مدیرعامل دو فصل قبل این باشگاه از سمتش برکنار شده اما هنوز خبری در خصوص مدیرعامل جدید این باشگاه اعلام نشده است.

هواداران استقلال خوزستان امیدوارند به زودی و پیش از شروع هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اوضاع و احوال تیمشان به سر و سامان برسد و مدیرعامل جدید این باشگاه همراه با پورموسوی در مسیر موفقیت این تیم قدم بردارند. از امیدعلی نجفی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان به عنوان گزینه اصلی جانشینی بابادی نام برده می‌شود.

استقلال خوزستان در نخستین هفته لیگ برتر موفق شد با گل دقیقه ۹۰ بهروز بارانی از شکست مقابل تیم تازه صعود کرده شمس‌آذر قزوین بگریزد.

 پس از پایان این دیدار هیچکدام از مدیران این باشگاه حاضر به مصاحبه در خصوص آینده مدیریتی نبودند و ترجیح دادند تا مسائل را در سکوت حل و فصل کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید