امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر باز می گردد سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خط مشی تعیین شده برای این تیم، بازگشت به لیگ برتر است.

 به گزارش حبیب خبر، "ابراهیم اشکش" در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اردوی اول با انجام سه بازی تدارکاتی به پایان رسید و تقریبا به آن چه می خواستیم، دست پیدا کردیم و ان شاءالله در اردوی دوم به اهداف ترسیم شده برای موفقیت تیم نزدیک تر شویم.

 وی ادامه داد: امیدوارم در طول مسابقات لیگ یک با نتایجی که کسب می کنیم دل مردم شهر مسجدسلیمان و استان خوزستان را شاد کنیم. برای تحقق این مهم نیز روزانه سه تا پنج جلسه تمرین می کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هدف و خط مشی تعیین شده، جنگیدن برای صعود و بازگشت مجدد به لیگ برتر است.

 وی در ادامه نیز عنوان کرد: یک تست واقعی از جوانان مسجدسلیمانی برای حضور در تیم گرفته شد و برای خودم جای سوال داشت که این همه استعداد خوب وجود دارد.

مطمئنا شش سهمیه امید و شش سهمیه زیر ۲۳ سال تیم را با جوانان شهر مسجدسلیمان پر خواهیم کرد. همچنین باید از نگاه خوب باشگاه، مناطق شهری و شرکت مناطق نفت خیز جنوب که همه همدل و برای صعود تیم تلاش می کنند، قدردانی کنم.

وی در ادامه نیز با طرح یک سوال که چرا باید لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو به صورت یکسان مجاز به استفاده از ۱۹ بازیکن بزرگسال هستند، گفت: من معتقدم سازمان لیگ باید بین ۳۴ هفته مسابقات لیگ یک و۳۰ هفته لیگ برتر فرقی قائل شود، آن هم وقتی که پراکندگی استان ها در لیگ یک بیشتر است و حتی بعضا تیم ها برای سفر به استان های دیگر به دلیل مشکلات بودجه ای و عدم توانایی برای چارتر هواپیما باید یک یا دو مسیر را با اتوبوس تردد کنند و همین مساله باعث می شود، رسیدگی پزشکی و ریکاوری بازیکنان به سختی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: امیدوارم باتوجه به این که تمام تیم ها موافقت خود را با افزایش سهمیه ها اعلام کرده اند، مسئولان تصمیم گیرنده نیز به این خواسته که در واقع منجر به افزایش سطح کیفی لیگ یک (ویترین لیگ برتر) می شود، توجه کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید