امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 بمب نقل و انتقال پرسپولیس می‌ترکد؟

صدای اعتراض بازیکنان پرسپولیس در حالی بلند شده که هنوز از بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس صدایی شنیده نمی‌شود.

در میان تیم‌های مدعی، پرسپولیس کمترین ورودی را داشته و قهرمان فصل قبل فوتبال ایران تنها ۳ بازیکن به ترکیب خود اضافه کرده است.

 این درحالی است که خروجی‌های این تیم نسبتا زیاد بوده و البته پرسپولیس باید به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. از آخرین خرید پرسپولیس که محمد حسین کنعانی زادگان بود، حدود یکماه می‌گذرد و هواداران پرسپولیس مدت هاست که منتظر رونمایی از خرید بعدی تیمشان هستند.

خرید گلر دوم مطمئن، مدافع چپ و جذب یک مهاجم خارجی گلزن از جمله اصلی‌ترین نیاز‌های پرسپولیس به حساب می‌آیند و به طور حتم کادرفنی پرسپولیس هم در این پست‌ها دوست دارد بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

با این وجود رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در دو مصاحبه آخر خود به صراحت اعلام کرد که این باشگاه به دنبال جذب مدافع چپ و مهاجم خارجی نیست و تنها ممکن است یک گلر زیر ۲۳ سال خارجی به خدمت بگیرد.

مدیرعامل قرمز‌ها مدعی شده یحیی گل محمدی هیچ درخواستی مبنی بر جذب مهاجم خارجی نداشته و هیچ اسمی هم به باشگاه نداده است.

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد فعلا به دلیل پر بودن لیست بزرگسال این تیم و عدم درخواست سرمربی، امکان جذب مهاجم جدید وجود ندارد.

اینکه چطور می‌شود یحیی در پستی که به شدت نیاز به جذب بازیکن دارد و تقریبا همه این موضوع را می‌دانند، درخواست جذب بازیکن نداده خیلی عجیب و البته مشکوک است.

همه کارشناسان و هواداران فوتبال در ایران می‌دانند که پرسپولیس مهاجم لازم دارد و بعد از جدایی ۳ مهاجم این تیم و جذب تنها یک مهاجم، ضعف در خط حمله این تیم کاملا مشهود است.

در این بین سکوت خود گل محمدی هم بسیار عجیب است و مشخص نیست که چرا یحیی به صورت واضح و روشن در این خصوص واکنش نشان نمی‌دهد.

در دو فصلی که درویش روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نشسته، او با وجود عملکرد قابل قبول به خصوص در نقل و انتقالات، همواره سعی در تکذیب اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه را داشته است.

هرچند برای جلوگیری از بازارگرمی و بالا رفتن قیمت بازیکنان این فرمول اکثرا جواب می‌دهد، ولی بعضی اوقات تکذیب بیش از حد یک موضوع حسابی روی مخ هواداران می‌رود و نگرانی آن‌ها را بیشتر می‌کند.

با توجه به اینکه درویش قبلا هم سابقه تکذیب کردن خبر جذب چند بازیکن را داشته، ولی در پشت پرده اقدام به خرید آن‌ها در سکوت و به صورت چراغ خاموش کرده است؛ هواداران پرسپولیس خیلی امیدوارند دوباره این موضوع تکرار شود و درویش به صورت چراغ خاموش مشغول مذاکره با گرینه‌های مدنظر سرمربی تیمش باشد.

 با این حال بعضی از تکذیب کردن‌های مدیرعامل پرسپولیس و البته سکوت عجیب گل محمدی باعث شده تا صدای هواداران پرسپولیس بلند شود و آن‌ها به شدت نسبت به این قضیه معترض هستند.

پرسپولیسی‌ها می‌خواهند تیمی قدرتمند برای حضور در آسیا داشته باشند، ولی با توجه به اینکه تیمشان به خوبی تقویت نشده، نمی‌شود خیلی انتظار درخشش پرسپولیس را در آسیا داشت.

آن‌ها وقتی در دو قدمی خودشان شاهد حضور فوق ستاره‌های دنیای فوتبال در تیم‌های عربستانی هستند، ولی تیم شان حتی توانایی خرید یک مهاجم درجه چندم اروپایی را هم ندارد، طبیعی است که حسرت می‌خورند و البته نگران تقابل با این تیم‌های قدر هستند که تا بیخ دندان مسلح شدند.

هرچه که هست پرسپولیس به شدت نیاز به جذب بازیکن در چند پست دارد و برای حضور پرقدرت در آسیا چاره‌ای جز خرید چند بازیکن خارجی ندارد.

مرجع : خبرورزشی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید