امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فرهاد مجیدی نام مربی استقلال را لو داد

یک استوری با چهار قلب آبی، تصویری است که با سرعت نور در بین هواداران استقلال و روی صفحات تلفن همراهشان در حال دست به دست شدن است.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش، فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال که با قهرمانی این باشگاه را ترک کرد، با انتشار یک استوری حمایتی از جواد نکونام، هواداران فوتبال را غافلگیر کرد.

فرهاد مجیدی نام مربی استقلال را لو داد

از آنجایی که این دو چهره مشهور و مطرح فوتبال ایران، در گذشته و در جریان رقابت‌های لیگ کدورت‌های جدی با یکدیگر داشتند، هیچ کس فکر نمی‌کرد که فرهاد، به حمایت از جواد بلند شود، اما او با قرار دادن این استوری و تصویری که مربوط به فصل قهرمانی استقلال با حضور این دو چهره نامدار تاریخ باشگاه استقلال است، بر حضور نکو در استقلال مهر تأیید زد.

مجیدی با این حرکت، ضمن اعلام پشتیبانی از جواد نکونام، بر چهره منتخب خود برای هدایت استقلال در فصل آتی مهر تأیید زد.

 هواداران استقلال از دو، سه روز قبل منتظر معرفی کاپیتان سابق تیم ملی به عنوان سرمربی تیمشان هستند.

اما چنانچه که در اخبار آمده، هنوز مسائلی وجود دارد که حل نشدنی باقی مانده است. با این حال، وساطت چهره‌های مختلف فوتبالی از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، احتمالا این مساله را ختم به خیر خواهد کرد.

البته باشگاه استقلال در حال بررسی گزینه‌های خارجی نیز هست ولی از آنجایی که بیشترین سر و صدا پیرامون جواد نکونام بلند شده و به نظر می‌آید او چهره مورد قبول هواداران نیز هست، کمترین فاصله با انتشار خبر مهم انتخاب سرمربی استقلال، را خواهیم داشت.

استوری مجیدی از آنجا اهمیت زیادی دارد که این مسئله نشان دهنده کنار گذاشته شدن کدورت‌های میان طرفین و حمایت سفت و سخت فرهاد از جواد است.

 دو چهره‌ای که محبوبیت قابل توجهی نزد هواداران دارند و حالا انتشار این استوری پر سر و صدا، اتمام حجتی برای از بین رفتن تردیدها درباره انتخاب نکو است.

اتفاقی که انتظارش نمی‌رفت ولی مجیدی با حرکتی قابل توجه، حمایتش را از هم‌تیمی سابقش اعلام کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید