امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

شکایت استقلال به AFC و CAS برای مجوز حرفه‌ای

پس از اعلام عدم صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه استقلال، آبی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش شکایت می کنند.

به گزارش حبیب خبر از "ورزش سه"، در شرایطی که به روزهای پایانی اعلام تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک می شویم، باشگاه استقلال همچنان در تلاش است تا بتواند مجوز حرفه ای جهت حضور در این پیکارها را دریافت کند.

آبی ها که به دلیل عدم پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی موفق نشدند از سوی کمیته بدوی، مجوز حرفه ای دریافت کنند، به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض کردند که شب گذشته اعلام شد این شکوائیه نیز رد شده و استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده است.

شب گذشته، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که از نامه کمیته استیناف بی اطلاع است و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، حتی اگر لازم باشد راهی مالزی خواهد شد.

حالا به نظر می رسد که کریمی در جریان نامه ارسالی از سوی کمیته استیناف قرار گرفته است و آبی ها با صدور اطلاعیه ای، اعلام کردند که برای دریافت مجوز حرفه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است: باشگاه استقلال اعتراض رسمی و شکایت خود به همراه مستندات و مدارک جهت صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه  را به AFC ارسال کرد.

در بخشی پایانی این بیانیه ذکر شده چنانچه که نیاز باشد، آبی ها به دادگاه CAS نیز شکایت می کنند: باشگاه استقلال در صورت لزوم، این موضوع را در دادگاه عالی ورزش هم پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید