امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

در فدراسیون فوتبال چه خبر است!؟

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان معتقد است داوری ها در چند بازی اخیر علیه آن ها بوده است.

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، روح الله محمدی با گله مندی از فدراسیون به دلیل رسیدگی نکردن به شکایت این باشگاه از باشگاه نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد:  ۲۵ بهمن با نفت مسجدسلیمان بازی داشتیم و فردای بازی شکایتی  از این باشگاه با کلیه مستندات لازم برای کمیته انضباطی فرستادیم و در حالی که بیشتر از ۴۰ روز است می گذرد ولی کمیته انضباطی در چنین مسئله مهمی که می تواند در سرنوشت تیم ها تاثیر گذار باشد تا امروز نه تنها رسیدگی نکرده بلکه هیچ واکنشی نفیا یا اثباتا نداشته است، هرچقدر هم برای برگزاری جلسه رسیدگی پیگیری می کنیم به در بسته می خوریم و واقعا نمی دانم در فدراسیون چه خبر است؟

وی گفت: از یک طرف سرپرست ما را بعد بازی با پرسپولیس به خاطر بازگو کردن اظهارات رییس کمیته داوران، به خانه نرسیده با دستور موقت در امری که فوریتی نداشت محروم می‌کنند و بلافاصله جلسه رسیدگی برگزار و حکم بدوی محرومیت در این خصوص صادر می کنند اما از طرفی دیگر به شکایت ما به رغم پیگیری ها و کامل بودن اسناد و مدارک  رسیدگی نمی کنند.

 آقایان نتیجه این رسیدگی برای تیم ما الآن مهم هست نه یک هفته مانده به پایان لیگ یا پس از اتمام لیگ. اگرچه در خصوص شکایت هوادار از مس کرمان به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز ظاهرا طرف دعوا نیستیم اما واقعیت این است که ذی نفع هستیم و منتظر برگزاری و اعلام نتیجه رسیدگی هستیم .

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: من نمی‌دانم کمیته انضباطی چه پرونده ای مهم تر از این دو پرونده که سرنوشت تیم های ته جدولی را عوض می کند دارد که به آنها ورود نمی کند؟چه سیاستی و چه فکری پشت این داستان هست؟ بگویند شاید ماهم قانع شویم.

وی در اعتراض به داوری دیدار شب گذشته نفت و سپاهان نیز عنوان کرد: متاسفانه نگاه ها به تیم های شهرستانی ولو اینکه هوادار داشته باشند و مثل آبادان مهد فوتبال باشند نگاهی نیست که رسانه ها و فدراسیون به تیم های متمول یا سرخابی دارند.

در لیگ امسال به صورت متناوب به خاطر داوری ما ضربه خوردیم و به اصطلاح سرمان را بریدند. آخرین و واضح ترین آن هم در بازی دیروز با سپاهان بود. چرا ما باید خرج قهرمانی یا بدهی به دیگران را بدهیم ؟

از آن طرف برای تیم های رقیب ما که وضعیت تقریبا مشابهی دارند هر بازی دارد صحنه ها و پنالتی های مشکوک گرفته می شود. همه دیدند که گل سپاهان از خط رد نشده بود و می خواهیم کمیته داوران به این ابهام ما پاسخ دهد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید