۹ شکایت دیگر نیز در راه است

شکایت رسمی بارسلونا از ۵ روزنامه‌نگار

شکایت رسمی بارسلونا از ۵ روزنامه‌نگار

باشگاه بارسلونا برای دفاع از حیثیت و اعتبار خود رسما از پنج خبرنگار و روزنامه‌نگار اسپانیایی شکایت کرده است. بارسا معتقد است آن‌ها بدون مدرک، اتهاماتی سنگین و بی‌اساس را به باشگاه نسبت داده‌اند.

به گزارش حبیب خبر از "ورزش سه"، هفته گذشته رئیس باشگاه بارسلونا برای اولین بار از زمان مطرح شدن پرونده نگریرا و متهم شدن این باشگاه به پرداخت رشوه به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، با حالتی تهاجمی به دفاع از باشگاهش پرداخت و مدعی شد کارزاری برای بدنام کردن بارسا به راه افتاده که او و بارسا افشایش خواهند کرد.

بعد از باز شدن پرونده نگریرا، باشگاه بارسلونا، لاپورتا و انریکز نگریرا به صورت جداگانه بارها اتهامات را تکذیب کرده‌اند. اما با وجود این تکذیب‌ها، دادستانی رسما علیه این باشگاه تشکیل پرونده داده و ممکن است اتهاماتی کیفری علیه بارسا مطرح بشود.

لاپورتا گفته بود هر شخص یا نهادی که بخواهد به اعتبار باشگاه بارسلونا ضربه بزند، تاوانش را پس خواهد داد. گویا تهدید لاپورتا جدی بود و طبق ادعای دیاریو اسپورت، بارسلونا از پنج خبرنگار و روزنامه‌نگار اسپانیایی رسما شکایت کرده است. کار به همین‌جا ختم نشده و باشگاه کاتالان فردا از چهار روزنامه‌نگار دیگر نیز رسما شکایت خواهد کرد و در حال برنامه‌ریزی برای شکایت از پنج نفر دیگر در هفته آینده است.

باشگاه بارسلونا همچنین به اعضای رسمی خود اطلاع داده است که از طریق ایمیل، تمامی اطلاعات مربوط به پرونده نگریرا و روند پیشرفت آن را اطلاع‌رسانی خواهد کرد تا همه چیز برای اعضا شفاف باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsبارسلونا, خوان لاپورتا, لالیگا اسپانیا, فوتبال