امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

خوزستانی‌ها سال را با ادعای صعود پایان دادند

استقلال خوزستان با برتری دو گله در خانه پارس جنوبی بار دیگر به رده دوم جدول لیگ آزادگان صعود کرد تا شانس خود برای لیگ برتری شدن را همچنان دنبال کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری در دیدار هفته گذشته مقابل شهرداری آستارا، این‌بار شاگردان سیروس پورموسوی توانستند در خانه پارس جنوبی به برتری دست یافته و بار دیگر به رده دوم صعود کنند.

پارس جنوبی که بعد از چند شکست پیاپی به همکاری خود با ایمان رزاقی راد پایان داده بود و برای این بازی با امید روانخواه به عنوان سرمربی جدیدش روبه‌روی قهرمان اسبق لیگ برتر حاضر شده بود، به‌رغم نمایشی که خصوصا بعد از دریافت گل برابر آبی‌ها داشت، در نهایت نتوانست از امتیاز خانگی سود ببرد و با شکستی دیگر رویای خود برای لیگ برتری شدن کاملا از دست داد.

این در حالی بود که برتری خانگی در این بازی بار دیگر می‌توانست پارس جنوبی را به جمع مدعیان بازگرداند و آن‌ها را نیز در جدول تیم‌هایی که شانس صعود دارند، قرار دهد.

استقلال خوزستان اما با روحیه بالا و با اتکا به ستاره‌های خود با ادعای پیروزی در این جدال پا به جم گذاشته بود و در همان نیمه اول نیز چند موقعیت جدی روی دروازه طلایی‌پوشان جمی شکل داد.

 جدی‌ترین موقعیت این تیم نیز توسط داور بازی و در شرایطی که استقلال خوزستانی‌ها به شدت نسبت به خطای پنالتی روی امیر وزیری پناه معترض بودند، با دستور ادامه بازی همراه شد.

اما آبی‌های خوزستانی که با توجه به نتایج دیگر بازی‌ها از رده دوم به جایگاه پنجم سقوط کرده بودند، همچنان رویای دستیابی به سه امتیاز در این جدال را دنبال کردند.

 استقلال خوزستان در ادامه با چند تعویض از سوی پورموسوی برنامه‌های خود را برای رسیدن به گل برتری دنبال کرد و این جواد آقایی پور به عنوان یار تعویضی این تیم بود که توانست در نقش ستاره این جدال ظاهر شود و دقایقی بعد از حضور، گل برتری تیمش را رقم بزند.

بعد از گلی که آقایی پور در دقیقه 64 به ثمر رساند، پارس جنوبی حملات بیشتری روی دروازه حریف برای جبران نتیجه را طراحی کرد اما باز هم این جواد آقایی پور بود که روی ضدحمله توانست گل دوم تیمش را رقم بزند و کار را برای پیروزی در این جدال به سرانجام برساند.

در پایان 90 دقیقه مجتبی شجاعی داور این بازی هفت دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و پارس جنوبی‌ها انتحاری کار را دنبال کردند و روی یکی از همین حملات خود توانستند در ثانیه‌های پایانی توسط پوریا شایسته اختلاف را کم کنند.

 اما فرصتی برای به تساوی کشاندن بازی باقی نمانده بود تا شاگردان سیروس پورموسوی با نمایش درخشان خود در این جدال، سه امتیاز طلایی را در جم جشن بگیرند و به رتبه دوم جدول صعود کنند.

استقلال خوزستان در شرایطی سال 1401 را پایان داد که اکنون با 41 امتیاز و اختلاف ۱۱ امتیازی نسبت به صدر و هم امتیاز با خیبر خرم آباد در رده دوم جای گرفته است و البته سایپا را هم در کنار خود با همین تعداد امتیاز می‌بینند.

استقلال خوزستان در بازی بعدی خود باید در خانه برابر ون پارس اصفهان قرار گیرد و خیبر نیز در قزوین مقابل شمس آذر حاضر خواهد شد.

سایپا نیز به عنوان دیگر مدعی جدول در یک بازی حساس در اردکان مقابل چادرملو قرار خواهد گرفت و باید دید در نهم فروردین جدول با چه تغییراتی همراه خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید