امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 جای نفت فعلی مسجدسلیمان لیگ یک است

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر نفت امسال هم در لیگ برتر بماند شک نکنید فصل آینده نیز همین روال تکرار می‌شود و به نظر من تیمی که چنین شرایطی دارد در همان لیگ یک باشد بهتر است.

به گزارش حبیب خبر، کیومرث چراغی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان در قعر جدول رده‌بندی، اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل در جذب بازیکن دچار اشتباهات زیادی شد.

بازیکنانی جذب شدند که شاید در چند بازی ابتدایی عملکرد خوبی داشتند اما به مرور دچار افت شدند و زمانی هم که به اواسط نیم‌فصل اول رسیدیم کمبود بازیکن در نفت مسجدسلیمان کاملا مشهود بود.

به نظر من این تیم اصلاً شرایط لازم یک تیم در لیگ برتر را از همان آغاز مسابقات نداشت و در حالی که اکنون ضعف تیم به بحث مدیریتی ربط داده می‌‍شود، به نظر من مشکل کمبود بازیکن و انتخاب‌های اشتباه در جذب بازیکن بود.

وی ادامه داد: متأسفانه یکی دیگر از اشتباهات باشگاه نفت مسجدسلیمان تغییرات مکرر در رأس کادر فنی بود و همین موضوع شکل تیمی را برهم زد زیرا بازیکنان برای چند بازی با یک مربی کار را شروع می‌کردند و چون متوجه تغییرات در تیم شده بودند و می‌دانستند ممکن است هرآن سرمربی دیگری هدایت تیم را قبول کند شاید آنچنان که باید دل به کار نمی‌دادند و شاید هم بی انگیزه شده‌اند.

در مجموع من فکر می‌کنم نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل یک تیم بیمار بود و اگر در پنج هفته ابتدایی نتایج خوبی رقم خورد به این دلیل بود که تیم‌های دیگر هنوز خوب شکل نگرفته بودند و با منسجم شدن سایر تیم‌ها دیدیم تیم نفت متحمل چه شکست‌های سنگینی شد و عیار تیم مشخص شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به نظر من در باشگاه نفت مسجدسلیمان برخی به دنبال منفعت تیم و شهر نیستند و سرمربی انتخاب می‌کنند تا در واقع شرایط خود را در باشگاه تثبیت کنند، در حالی که در تعدادی از  باشگاه ها برخی مدیران حتی برای فصل‌های آینده‌شان برنامه‌ریزی می‌کنند و مربیانی را انتخاب می‌کنند که با تیم‌شان هماهنگ باشد.

 اما در نفت مسجدسلیمان به نظر من انتخاب سرمربی به صورت دلبخواهی است. در این باشگاه مسوولان فکر می‌کنند با تغییر سرمربی همه چیز درست می‌شود در حالی که باید مشکلات ریشه‌یابی شود  و همان‌طور که گفتم نفت بیمار است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم مردم مسجدسلیمان و هواداران این تیم را ناامید کنم اما به ‌رغم میل باطنی‌ام باید بگویم نفت مسجدسلیمان یکی از تیم‌های سقوط کننده خواهد بود و به همین دلیل به نظر من تغییر مربی هیچ کمکی به این تیم نمی‌کند. اگر الان هم قرار باشد این تیم در لیگ برتر بماند باید تمام مجموعه باشگاه بخواهند که تیم بماند و حتی اگر یک نفر دلش با تیم نباشد تیم موفق نخواهد بود.

چراغی خاطرنشان کرد: به نظر من باشگاه‌داری در نفت مسجدسلیمان به نحو درستی انجام نشده است و تعجب می‌کنم در این همه سالی که تیم لیگ برتر است چرا شرایط باشگاه‌داری در مسجدسلیمان دچار تغییر و تحولات درست نشده است! البته من احساس می‌کنم خودشان نخواستند در حالی که مردم مسجدسلیمان بسیار به داشتن این تیم نیاز دارند.

تیمی که در این سال‌ها توانسته از خیلی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند. اگر نفت امسال هم در لیگ برتر بماند شک نکنید فصل آینده هم همین روال تکرار می‌شود و به نظر من تیمی که چنین شرایطی دارد در همان لیگ یک باشد بهتر است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید