امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

دراگان اسکوچیچ

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اعتراف می‌کنم که امروز مقابل فولاد مستحق برد نبودیم و از خودم و تیمم انتقاد می‌کنم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار کرد: از کار تیمم راضی نبودم و واقعا خیلی بد بازی کردیم. شاید بهتر است، بگویم این بدترین بازی ما از زمانی است که من به نفت آبادان آمدم. امروز مستحق هیچ چیزی نبودیم اما در مورد داوری باید بگویم پنالتی که به سود فولاد گرفت، درست نبود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بد بازی کردیم و بهانه‌ای برای آن ندارم و البته خوش‌شانس هم بودیم که این را خدا به ما داد ولی به این معنا نیست که داور به این راحتی به تیم حریف پنالتی بدهد. از این بازی مایوس شدم و نمی‌دانم چه بگویم. واقعا بازی بدی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: تیم ملی امید در بازی گذشته بازیکنان ما را در حالی گرفت که فیفادی نبود. اگر می توانند تلاش کنند که دفعه بعد از ما بازیکن بگیرند. آن ها بازیکن ما را گرفتند و در روزی که باید ریکاوری می‌کردیم، برای آن‌ها تمرین گذاشتند. البته نمی‌گویم چون بد بازی کردیم به این دلیل بوده است. امروز بازیکنان، مربی، و همه چیز در تیم ما بد بود و در واقع افراد دیگری هم بد بودند. واقعا از این بازی ناامید شدم. به خاطر هواداران خیلی متاسف و ناراحت شدم. خیلی  بد است که پس از چنین بازی، آدم سرش را بلند کند.

وی عنوان کرد: در بازی گذشته، در دقایق پایانی پیروز شدیم. اما امروز در همین دقایق، دو امتیاز را از دست دادیم. نباید اجازه دهیم دقایق پایانی مسابقه که برای ما خیلی حساس است، مانند بچه‌ها در وضعیت حمله، تونل باز کنیم. این عدم مسئولیت‌پذیری بازیکنان را نشان می‌دهد. به نظرم شایسته از دست دادن این امتیاز بودیم و بهانه‌ای ندارم و از این وضعیت خوشحال نیستم.

اسکوچیچ در پاسخ خبرنگاری درباره سیستم نفت آبادان نیز گفت: این موضوع به سیستم تیم بر نمی‌گردد و به بازیکنان مربوط است. ما در این دیدار، چهار سیستم عوض کردیم تا شاید از این شرایط خارج شویم. ما از همان دقایق ابتدایی بد بازی کردیم. سیستم بازی نمی‌کند و این بازیکنان هستند که بازی می‌کنند. وقتی یک تیم نتواند با سه یا چهار مدافع بازی کند، چه می‌شود؟ من بازی امروز را آنالیز می‌کنم اما فکر نمی‌کنم مشکل ما از سیستم بازی بود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد نفت آبادان روی نیمکت بازیکن ندارد، عنوان کرد: ما امتیازاتی را که باید داشته باشیم، داریم. امروز بد بودیم اما هنوز سه امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر از تیم فولاد داریم. اگر فکر می‌کنید می‌توانیم در تمام بازی‌ها به پیروزی برسیم، باید بگویم که اشتباه می‌کنید و این شدنی نیست. به هر حال فولاد از ما بهتر بود. تاکتیک، سیستم، مربی و بازیکنان ما امروز بد بودند. دیگر چه می‌خواهید که بگویم؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد رضا جبیره هم گفت: جبیره در دیدار گذشته به دلیل مصدومیت در ترکیب و لیست ما حضور نداشت. روز بعد نیز بدون این که مصدوم باشد، به اردوی تیم ملی امید رفت. او باید به تمرینات نفت آبادان برمی‌گشت که این کار را نکرد. وقتی هم برگشت، به او دو روز استراحت دادم. چرا سرمربی تیم امید باید بازیکنی را دعوت کند که بازی نکرده است؟

وی عنوان کرد: ما از تیم‌های دیگر شناخت داریم. بارسلونا هم می‌داند که رئال مادرید چه سیتسمی دارد. فوتبال همین است. ما سال گذشته در همین مقطع از فصل، چند امتیاز داشتیم؟ و امسال چند امتیاز داریم؟ برخی مواقع پیش می‌آید که بد بازی کنیم که امروز هم بد بودیم و شایسته نبودیم و من هم بد مربیگری کردم.

اسکوچیچ درباره داوری، گفت: پنالتی که داور برای فولاد گرفت، درست نبود و شاید اشتباه کرده باشم. اما مهم این است که امروز تیم من کنترل بازی را در اختیار نداشت. اعتراف می‌کنم که مستحق برد نبودیم و از خودم و تیمم انتقاد می‌کنم. با این حال شکست نخوردیم و خوش‌شانس بودیم.

وی خاطرنشان کرد: من بیشتر به خاطر هواداران ناراحت هستم. زیرا بد است که بدون دلیل و برای مسائل جزئی امتیاز از دست بدهیم. شاید در چند روز آینده ورق دوباره برای ما برگردد. من توقعم بیشتر است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید