امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 فرزاد حافظی، سرمربی موقت نفت مسجدسلیمان مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: ما برای بقا می‌جنگیم و انسان به امید زنده است. بازی‌های آینده را با امیدواری دنبال می‌کنیم و دنبال ماندن در لیگ‌برتر هستیم.

 

 به گزارش حبیب خبر از ایسنا، فرزاد حافظی، سرپرست نفت مسجدسلیمان با توجه به استعفای رضا عنایتی از هدایت این تیم، پیش از بازی تیمش با گل‌گهر سیرجان گفت: بعد از بازی با نساجی شرایط خاصی به وجود آمد و آقای عنایتی قطع همکاری کردند.

 

 قبل از حضور در تهران، عنایتی در تمرین حاضر نشد و من به عنوان مدیر تیم سکان تیم را در دست گرفتم. شرایط شرایط خاصی بود و باید وارد کار می‌شدم که کار روی زمین نماند. تمرین پرنشاطی بود و بازیکنان باانگیزه‌تر از قبل ظاهر شدند.

امیدوارم در سیرجان یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام دهیم که مردم از فوتبال لذت ببرند. امیدوارم هر تیمی که خوب فوتبال بازی کند و حق باشد، برنده شود.

 

سرپرست نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امیدواریم سرمربی تیم بعد از این بازی مشخص شود. هفت بازی دیگر مانده است. ما برای بقا می‌جنگیم و انسان به امید زنده است. بازی‌های آینده را با امیدواری دنبال می‌کنیم و دنبال ماندن در لیگ‌برتر هستیم. این یک افتخار برای استان خوزستان و ایل بزرگ بختیاری است.

 

باشگاه نفت با وجود کناره‌گیری عنایتی از هدایت این تیم، با درخواست سرمربی خود مخالفت کرده بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید