یک پرسپولیسی به دنبال تکرار گلزنی مقابل سپاهان

 هافبک سرخ‌ها بعد از چند هفته غیبت در لیست پرسپولیس، با تصمیمی جالب از سوی یحیی گل‌محمدی در جدال حذفی مقابل سپاهان راهی اصفهان شد و در نهایت با گلزنی به کار پایان داد.

 سیامک نعمتی که در نقل و انتقالات زمستانی فاصله چندانی برابر جدایی از این تیم نداشت، در نهایت تصمیم به ادامه حضور در جمع سرخپوشان گرفت تا از خاطرات شش ساله حضورش در این تیم دل نکند.

بازگشت دوباره او به اردوگاه پرسپولیس اما با ماجراهای دلسردکننده‌ای برای سیامک نعمتی همراه بود و او مدتی مجبور به تمرینات اختصاصی شد و در ادامه رفته رفته به تمرینات گروهی بازگشت.

کاپیتان سوم پرسپولیس اما در آستانه بازی با سپاهان در جام حذفی، جواز همراهی تیم در اصفهان را به دست آورد و در دقایق پایانی این بازی نیز در ترکیب حاضر شد.

نعمتی به خوبی از این فرصت سود برده و با گل برابر سپاهان روحیه از دست رفته‌اش را نیز به دست آورد.

 او اکنون امیدوار است در تقابلی دوباره با سپاهان، بتواند بار دیگر شرایط گلزنی خود را شکل دهد و ضمن کمک به تیم برای بازگشت به صدر جدول، پاسخ اعتماد دوباره یحیی گل‌محمدی را نیز بدهد.

هافبک تکنیکی و بازی‌ساز پرسپولیس باید دید در این جدال به هدفی که دنبال می‌کند دست یابد و راه دروازه پیام نیازمند را بار دیگر پیدا خواهد کرد یا خیر.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsبیست و دومین دوره لیگ برتر, باشگاه پرسپولیس, سیامک نعمتی