امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آلومینیوم 0 _ فولاد 1: سه امتیاز شیرین جوگندمی!

 به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان فولاد بود که این دیدار در نهایت با تک گل احمد عبدالله زاده به سود خوزستانی ها به پایان رسید تا تیم نکونام سه امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کند.

 

 در این مسابقه که بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود و موقعیت های چندانی را به روی دروازه ها شاهد نبودیم، فولاد در دقیقه 7 با یک شوت از پشت محوطه جریمه توسط مهدی شیری دروازه آلومینیوم را تهدید کرد که توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 دقایقی بعد نیز جبیره با یک ضربه قیچی برگردان از پشت محوطه جریمه، دروازه میهمان را تهدید کرد که کنت توپ را در اختیار گرفت.

 

 قفل دروازه پورحمیدی در دقیقه 28 باز شد. روی ارسال دژاگه و اشتباه مدافعین اراکی در دفع توپ، احمد عبدالله زاده در دهانه دروازه صاحب توپ شد و با شلیکی محکم به طاق دروازه آلومینیوم، گل نخست این مسابقه را به ثمر رساند تا فولادی ها از میزبان پیش بیفتند.

 

آلومینیوم می توانست در وقت های تلف شده نیمه اول، به گل تساوی دست پیدا کند. یک ارسال در محوطه جریمه به محمدزاده رسید که ضربه سر این بازیکن را کریستوفر کنت با واکنشی فوق العاده راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

 

در نیمه دوم بیشتر بازی در میانه میدان دنبال شد و موقعیت های جدی بازی در وقت های تلف شده به دست آمد.

جایی که آلومینیوم روی چند ارسال تا مرز رسیدن به گل تساوی نیز پیش رفت ولی ضربات بازیکنان میزبان راهی به درون دروازه پیدا نکرد تا فولاد با یک گل حساس و فوق العاده مهم، برنده از زمین خارج شود.

 

با این نتیجه، فولاد 20 امتیازی شد و به رتبه ششم جدول رده بندی رسید و آلومینیوم به جایگاه هشتم سقوط کرد.

 

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته پانزدهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 

 

چهارشنبه: 14/10/1401 ؛ ساعت: 14:00 

ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک /  بدون تماشاگر 

گروه داوری: محمدحسین ترابیان / کمک ها: مهدی شفیعی – بهزاد پناهی ؛ داور چهارم: مسعود حقیقی / ناظر: یدالله جهانبازی

 

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، حسین مددی (62- امیر هوشمند) ، مصطفی احمدی،امین جهان‌کهن (62- امیر نوری)، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات (57- هانسل زاپاتا)، رضا جبیره (74- علی دشتی)و محمدرضا آزادی

سرمربی: مهدی رحمتی

 

ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، سینا شاه‌عباسی (70- ایوب والی)، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده،احسان پهلوان  (90+4: مجتبی نجاریان)، اشکان دژاگه (70- وحید حیدریه)، عارف آقاسی، محمد امین حزباوی وعلیرضا کوشکی (90+4- محمدرضا غبیشاوی)
سرمربی: جواد نکونام

 

🟨اخطارها

 

آلومینیوم:

فولاد: سینا شاه عباسی (10) ، محمد امین حزباوی (45)،وحید حیدریه (87)،کریستوفر کنت (90+4)

 

⚽شرح گل ها؛

آلومینیوم اراک صفر – فولاد یک (دقیقه 28: احمد عبدالله زاده): ارسال اشکان دژاگه به محوطه جریمه، با دفع ناقص وحید محمدزاده و برخورد ضربه سر او به محمود قاید رحمتی همراه شد و توپ در دهانه دروازه، مقابل احمد عبدالله زاده قرار گرفت که این بازیکن توپ را به طاق دروازه آلومینیوم چسباند و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

 

⏱لحظات حساس:  دقیقه 7: مهدی شیری از گوشه سمت راست محوطه جریمه آلومینیوم، با یک ضربه روی پا و دیدنی دروازه اراکی ها را تهدید کرد که شوت او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 9: رضا جبیره از فاصله دور با یک ضربه قیچی برگردان دروازه فولاد را تهدید کرد که ضربه او را کنت مهار کرد.

 

دقیقه 45+1: یک ارسال به درون محوطه جریمه فولاد، به محمدزاده رسید که ضربه سر این بازیکن از روی نقطه پنالتی را کریستوفر کنت با یک واکنش استثنایی راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را از یک خطر بزرگ نجات داد.

 

دقیقه 49: ضربه راه دور آزادی از پشت محوطه جریمه را کنت مهار کرد.

 

دقیقه 60: پس از ارسال شیری به محوطه جریمه و در یک رفت و برگشت، توپ در پشت محوطه جریمه به دژاگه رسید ولی ضربه این بازیکن را پورحمیدی در اختیار گرفت.

 

دقیقه 90+1: شوت هانسل زاپاتا از پشت محوطه جریمه، با فاصله زیاد از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

 

دقیقه 90+3: یک ارسال خطرناک از سوی بازیکنان آلومینیوم در دهانه دروازه، با برخورد به مدافعان فولاد راهی کرنر شد.

 

دقیقه 90+4: ارسال کرنر به روی دروازه فولاد با ضربه سربازیکنان آلومینیوم به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 90+8: آخرین فرصت آلومینیوم برای رسیدن به گل تساوی در ثانیه های پایانی به دست آمد که ضربه قاید رحمتی با برخورد به مدافع فولاد راهی اوت شد.

 

* حاشیه:

* به دلیل پاره بودن تور دروازه، این بازی با 5 دقیقه تأخیر آغاز شد.

* در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده و در شرایطی که احسان پهلوان روی زمین افتاده بود، داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد و اعتقادی به مصدومیت بازیکن فولاد نداشت. مسئله ای که با اعتراض شدید نکونام و نیمکت نشینان این تیم همراه شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید